۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
افزایش اعتبارات دستگاه‌های حمایتی در بودجه ۱۴۰۲

افزایش اعتبارات دستگاه‌های حمایتی در بودجه ۱۴۰۲

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس، به تشریح پیشنهادات اعضای این کمیسیون در خصوص تبصره‌های ۱۴ و ۱۶ لایحه بودجه ۱۴۰۲ و افزایش اعتبارات سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کیومرث سرمدی واله، در تشریح دستورکار امروز (سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست پیشنهادات ارائه شده در خصوص تبصره ۱۴ از محل هدفمندی یارانه‌ها مورد بررسی قرار گرفت که در آن به مواردی همچون حمایت از کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، تامین دارو، یارانه نان و سایر موارد مصرفی اشاره دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین در این نشست در مورد مقدمات تبصره ۱۶ که در آن تسهیلات وام ازدواج، جوانی جمعیت و جهش تولید و مسکن درج شده است پیشنهاداتی مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در بندهای ۵ و ۶ تبصره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۲ مواردی برای تعهدات دولت در نظر گرفته بودند که به صورت مبهم بیان شده بود به همین دلیل همکاران پیشنهاد دادند که به اعتبارات سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اضافه شود.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در نهایت جمع‌بندی و تصمیم‌گیری پیرامون پیشنهادات ارائه شده به نشست فردا کمیسیون موکول شد.

کد خبر: ۲۰۳٬۶۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha