۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
مجلس در بودجه سال آینده برای مقاوم سازی خانه های روستایی ردیف بودجه در نظر بگیرد
نماینده مردم ماکو در مجلس:

مجلس در بودجه سال آینده برای مقاوم سازی خانه های روستایی ردیف بودجه در نظر بگیرد

نماینده مردم ماکو در مجلس یازدهم با بیان اینکه بازسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی ضروری است، از مجلس درخواست کرد در قانون بودجه سال آینده برای مقاوم سازی خانه های روستایی خوی بودجه در نظر بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد علیپور در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: متاسفانه در فاصله ۱۰ روز دو زلزله بزرگ شهرستان خوی و روستاهای تابعه را لرزاند و این مسئله مردم خوی و روستاهای تابعه را دچار مشکل کرده است، البته وزیر کشور، رئیس ستاد بحران، استاندار، فرماندار، رئیس بنیاد انقلاب اسلامی، رئیس هلال احمر در شهرستان حضور یافته و رئیس جمهور و معاون اول ایشان نیز پیگیر مسئله هستند و افراد خیر حضور پررنگی دارند. همچنین سپاه پاسداران، ارتش قهرمان و قرارگاه شمالغرب نیز در منطقه حضور یافته و لذا از همه تشکر و قدردانی می کنم.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس یازدهم ادامه داد: با این وجود به دلیل پس لرزه ها مردم نمی توانند در خانه های خود مستقر شوند، لذا بازسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی ضروری است، بنابراین از مجلس محترم می خواهم در قانون بودجه سال آینده برای مقاوم سازی خانه های روستایی خوی بودجه در نظر بگیرد.

وی افزود: همچنین از وزیر جهاد کشاورزی می خواهم سهمیه آرد استان را افزایش دهد، چرا که با توجه به اینکه مردم خانه های خود را از دست داده اند، باید با تامین نان، آنها را حمایت کنیم.

کد خبر: ۲۰۳٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha