۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
تمرکز طرح تسهیل مجوزها بر مانع زدایی از تولید

تمرکز طرح تسهیل مجوزها بر مانع زدایی از تولید

رییس مرکز ملی پایش کسب و کار در حاشیه نشست رفع موانع تولید و سرمایه گذاری که امروز در وزارت اقتصاد برگزار شد گفت : طرح تسهیل مجوزها بر مانع زدایی از تولید متمرکز می‌شود

به گزارش بازار، امیر سیاح رییس مرکز ملی پایش کسب و کار، درباره نشست رفع موانع تولید و سرمایه گذاری بیان کرد: این نشست دهمین نشست رفع موانع تولید و سرمایه گذاری از زمان روی کارآمدن دولت در وزارت اقتصاد با موضوع رفع موانع تولید و مقررات زدایی در این بخش است.

سیاح در ادامه بیان کرد: مرکز ملی پایش کسب و کار دو تکلیف اساسی در خصوص کسب و کارها دارد؛ اول تسهیل در تولید راحت و آسان کسب و کارها به گونه‌ای که متقاضیان بدون کمترین هزینه زمانی و مالی بتوانند یک کسب و کار راه اندازی کنند و موضوع دوم، که بسیار مهم و قابل توجه است، تسریع و روانسازی در رشد کسب و کارها از طریق رفع مقررات دست و پاگیر است.

این مقام مسئول در وزارت اقتصاد همچنین افزود: به طورکلی، در وزارت اقتصاد، تولید آسان کسب و کارها با تسهیل صدور در مجوزها از طریق مرکز ملی پایش کسب و کار در حال پیگیری است، اما رشد سریع را با مقررات زدایی، پیگیری رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذاری پیگیری می‌کنیم.

سیاح ادامه داد: در حال حاضر تاکنون فعالیت و کار منسجم در خصوص مانع زدایی در روند تولید هنوز صورت نگرفته و امیدواریم تا ماه آینده یعنی تا پایان سال، پروژه تسهیل صدور مجوزها و رفع مشکلات درگاه ملی، به سمت تمرکز بر مانع زدایی و رشد سرمایه گذاری برای تولید حرکت کنیم.

وی در این خصوص که اگر دستگاه‌های دولتی همچنان به قانون تمکین نکنند، نیز گفت: مقررات زدایی از تولید سیاست دولت بوده و همه باید بر این موضوع اهتمام داشته و آن را اجرا کنند.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha