۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
از تأکید بر اجرای قانون رتبه‌بندی برای مهرآفرینان تا ضرورت ترمیم حقوق نیروهای خدماتی
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تشریح کرد

از تأکید بر اجرای قانون رتبه‌بندی برای مهرآفرینان تا ضرورت ترمیم حقوق نیروهای خدماتی

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون، گفت: در این نشست در خصوص اعتبارات آموزش و پرورش بحث و بررسی شد.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز با حضور وزیر آموزش و پرروش و معاونان وی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم آمل مجلس تصریح کرد: یکی از مسائل مطروحه در نشست امروز مسئله اجرای قانون رتبه بندی معلمان برای معلمان مهرآفرین از تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ بود که نظر رسمی معاوت حقوقی مجلس در نشست امروز در حضور وزیر آموزش و پرورش قرائت شد بنابراین رتبه بندی معلمان باید برای مهرآفرینان از تاریخ ذکر شده اجرا شود.

وی ادامه داد: مسئله بازگشت به کار معلمان حق التدریس رد شده در آزمون که مورد مخالفت سازمان اداری و استخدامی بود نیز یکی دیگر از موضوعات مطروحه در نشست امروز بود.

حاجی پور تصریح کرد: افزایش اعتبار برای پرداخت حق و حقوق و همچنین ترمیم دستمزد نیروهای خدماتی یکی دیگر از موارد مطرح شده در نشست امروز بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: کمیسیون آموزش در پی ایجاد منابع جدید برای آموزش و پرورش بوده و تا اعتبارات آموزش و پرورش افزایش مناسبی داشته باشد.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha