۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
خاندوزی به سوالات نمایندگان پاسخ داد| وضعیت ارائه تسهیلات و نرخ تورم محور سوالات
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی:

خاندوزی به سوالات نمایندگان پاسخ داد| وضعیت ارائه تسهیلات و نرخ تورم محور سوالات

حسن پور بیگلری، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: دستور کار نشست امروز کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهباز حسن پوربیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز(دوشنبه ۱۰ بهمن ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار نشست امروز کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصاد و دارایی بود که با حضور نمایندگان سوال کننده و خاندوزی برگزار شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محور اولین سوال که توسط میرسلیم از وزیر امور اقتصاد و دارایی طرح شد در خصوص اقدامات انجام شده در راستای کاهش وابستگی بودجه به نفت و جلوگیری از فرارهای مالیاتی بود، ادامه داد: چنارانی به عنوان دیگر نماینده سوال کننده سوال خود را در خصوص عدم پرداخت وام‌های خرد مطرح کرد که وزیر اقتصاد توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه وحیدی نیز سوال خود را در خصوص اقدامات انجام شده توسط وزارت اقتصاد در راستای حفظ ارزش پول ملی و حفظ سرمایه مردم مطرح کرد، گفت: محور سوال آقایان ذوالنوری و بیگی نژاد در زمینه واگذاری سهم ۱۲ درصدی دولت از هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و نحوه قیمت گذاری آن بود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصاد، ادامه داد: زهره الهیان و زهرا شیخی نیز سوالاتی را از وزیر اقتصاد در خصوص راه کارها و اقدامات این وزارتخانه در زمینه کنترل تورم و اجرای حذف ارز ترجیحی بدون فراهم سازی زیرساخت‌ها مطرح کردند که خاندوزی به این سوالات پاسخ‌هایی را ارائه کرد.

کد خبر: ۲۰۳٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha