۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
ثبت سفارش بازرگانی با پرشین تجارت دوان

ثبت سفارش بازرگانی با پرشین تجارت دوان

برخی از افراد این سوال را در ذهن خود دارند که ثبت سفارش و گرفتن مجوزهای خود را چگونه باید انجام دهیم.

ثبت سفارش و اخذ مجوزهای بازرگانی    

 برخی از افراد این سوال را در ذهن خود دارند که ثبت سفارش و گرفتن مجوزهای خود را چگونه باید انجام دهیم. ما به شما پیشنهاد می کنیم که ثبت سفارش و اخذ مجوزهای بازرگانی خود را بهتر است به شرکت های بازرگانی که دارای تجربه کافی در این زمینه هستند بسپارید.

  این شرکت ها دارای ترخیص کاران بسیار حرفه ای هستند که می توانند در یک مدت زمان کوتاه مجوزهای بازرگانی برای واردات کالا را دریافت کنند. کالاهای وارداتی از سری کالاهای ضروری است که باید آن ها را به کشور وارد کنید که برای این کار باید از افراد متخصص کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی کارهای وارداتی خود را انجام دهید.

برای واردات کالا نیاز به گرفتن یک سری مجوزها است.  در صورتی که مجوزهای لازم را نداشته باشید نمی توانید کالاهای خود را وارد نمایید.

ثبت سفارش بازرگانی

هر فردی چه حقیقی و حقوقی برای  اینکه بتواند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت قانونی وارد کشور نماید باید در ابتدا مجوز ثبت سفارش کالا خود را از سازمان های توسعه و تجارت دریافت نماید و بعد از آن ثبت سفارش کالا خود را انجام دهد.

معمولا مجوزهای ثبت سفارش در یک مدت زمان مشخص 3 تا 6 ماه قابل استفاده هستند و در صورتی که از آن استفاده نشود باید آن را تمدید نماید.

شما می توانید در سامانه جامع تجارت خدماتی از جمله: ثبت، ویرایش، پیگیری، پرداخت های الزامی و ... را انجام دهید. برای دریافت اطلاعات درباره هزینه ثبت سفارش کالا می توانید با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 توصیه ما برای افرادی که می خواهند کار واردات و ترخیص کالاهای خود را انجام دهند این است که می توانند به راحتی با چند سرچ ساده در اینترنت شرکت های بازرگانی برای ثبت سفارش و گرفتن مجوزهای لازم را پیدا کنند.

یکی از شرکت های بازرگانی که می توانید کار واردات خود را به آن ها بسپارید شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان است شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت بزرگ تمامی خدمات آن ها را مشاهده نماید و با خیال راحت تر کارهای خود را به آن ها بسپارید.

برای دریافت مشاوره می توانید با این تیم بازرگانی کاربلد تماس بگیرید و تمامی اطلاعات مورد نیاز برای ثبت سفارش و دیگر مراحل را دریافت نماید و درباره نحوه واردات و ... با آن ها مشورت نماید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید.

 مجوزهای  که برای واردات و ترخیص مورد نیاز است توسط کارشناسان گرفته می شود. این افراد با اطلاعات به روز وتجربه و مهارتی که دارند می توانند مجوزهای لازم را برای واردات و یا ترخیص کالاهای شما در یک مدت زمان کوتاه دریافت کنند.

نحوه اخذ مجوزهای بازرگانی

بازرگانانی که کار تجارت را انجام می دهند باید دارای کارت بازرگانی باشند تا بتوانند مراحل را به خوبی انجام دهند. معمولا با گرفتن مجوز بازرگانی می توانند به راحتی واردات را انجام دهند. گرفتن این مجوزها از طریق  وزارت صنعت و معدن، وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ارتباطات رادیویی ،وزارت دفاع، سازمان انرژی اتمی می باشد.

معمولا ثبت سفارش  یک نوع مجوز است و برای واردات کالاهای خارجی که خریداری شده اند و قصد واردات آن را دارید لازم است. باید حتما در سیستم سامانه جامع تجارت ثبت سفارش انجام شود.

با ثبت سفارش کالاهای شما در سیستم بازرگانی محصول شما یک کد تعرفه دریافت می کنید. این کد در تمامی مراحل باید همراه شما باشد.

اخذ مجوزهای بازرگانی توسط گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 برخی از مجوزهای مورد نیاز که برای ترخیص و واردات باید آن ها را داشته باشید شامل:

مجوز استاندارد

یکی از مهم ترین مجوزهای که برای ترخیص کالا باید داشته باشید مجوز استاندارد می باشد. معمولا گمرک به این مجوز نیاز دارد تا بتواند درباره کالای وارداتی و یا صادراتی شما اطلاعات کافی به دست بیاورد.  این مجوز یکی از اصلی ترین مجوزهای است که شما باید در هنگام ترخیص کالا همراه خود داشته باشید.

مجوز های وزارت راه

یکی دیگر از مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص کالا مجوز وزارت راه است.  برای کالاهای که در خارج از کشور می باشند و وارد کشور می شوند لازم و ضروری می باشد. در صورتی که این مجوز را نداشته باشید گمرک اجازه ترخیص کردن کالاهای شما را نمی دهد و تا زمانی که این مجوز دریافت نشود کالاهای شما در گمرک خواهد ماند.

مجوز ارشاد

بعضی از تاجران می خواهند دستگاه های چاپ و یا ماشین آلات وارد کشور کنند که برای این کار باید دارای یک سری  مجوزها باشند و یکی از این مجوزها مجوز ارشاد می باشد.

مجوز وزارت بهداشت

برای واردات کالاهایی از قبیل دارو، مواد غذای و مکمل ها، تجهیزات پزشکی، لوازم ارایشی و بهداشتی نیاز مجوز واردات و ترخیص از وزارت بهداشت می باشد و یرای اسنکار باید شناسه کالا(IRC) اخذ گردد.

مجوز انرژی اتمی

برای کالاهایی مانند دستگاه برش لیزر، دستگاه تراش لیزر و یا دستگاه های پزشکی که دارای اشعه لیزر می باشند نیاز به اخذ مجوز از سازمان انرژی اتمی می باشد.

مجوز قرنطینه

مجوز قرنطینه برای یک سری از محصولات کشاورزی  طبق دستور العمل های سازمان حفظ نباتات برای هر محصول و کشور مربوطه متفاوت می باشد و برای واردات این محصولات باید اخذ گردد.


مجوز جهاد کشاورزی


محصولات زارعی، خوراکی، نباتی نیاز به اخذ مجوز جهاد کشاورزی دارند که ممکن است به صورت دوره ای ممنوع شوند و یا شرایط واردات آن ها تغییر یابد. لازم به ذکر است برای اخذ مجوز جهاد کشاورزی ، تعرفه محصول جز گروه های کارت بازرگانی وارد کننده باشد.

 

جمع بندی

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با سابقه درخشانی که در امر ترخیص کالا به صورت واردات قطعی و موقت دارد، پشتیبانی مطمئنی و مسئول به شمار می رود، شما می‌توانید از انواع خدمات مشاوره این شرکت مانند مشاوره در زمینه صادرات و واردات، انجام ثبت سفارش بازرگانی ، مجوزهای صمت ، مجوز بهداشت و اخذ دیگر مجوزهای قانونی ترخیص کالا، اظهار در گمرک ، بارگیری و تخلیه کالا، و انجام تمامی امور مرتبط با کارشناسان گمرکی این مجموعه به شماره 02142326  (30 خط)  و همچنین واتساپ و تلگرام به شماره 09018317541  بهره‌مند شوید.

پرشین تجارت دوان با آدرس های اینترنتی https://ptd-co.com  و   https://sabtaresh.com یک شرکت بازرگانی معتبر می باشد که با در اختیار داشتن کارشناسان زبده، آماده‌ی ارائه مشاوره تخصصی به تجار گرامی در تمامی زمینه امور گمرکی و ترخیص کالا از جمله استعلام هزینه ترخیص کالا می باشد.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha