۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
ضرورت تلاش برای حفظ پایداری شبکه برق کشور
مدیرعامل توانیر تاکید کرد

ضرورت تلاش برای حفظ پایداری شبکه برق کشور

کردی، مدیرعامل توانیر بر لزوم اجرای کامل برنامه‌های مدیریت بار و مصرف انرژی از سوی شرکت‌های زیرمجموعه طی روزهای پیش رو تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، آرش کردی در نشست ویدئو کنفرانسی مدیریت مصرف برق شرکت‌های زیرمجموعه توانیر برای کمک به حل بحران سوخت نیروگاه‌ها در نیمه شمالی کشور که در مرکز پایش صنعت برق برگزار شد، اجرای کامل برنامه‌های مدیریت بار و مصرف انرژی از سوی شرکت‌های زیرمجموعه را مورد تاکید قرار داد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای دستورات دیسپاچینگ ملی به عنوان مسئول راهبری شبکه، از شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق کشور خواست اجرای تدابیر پیش‌بینی شده را با جزییات اجرا کنند.

در ادامه "محمد اله‌داد" معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر با اشاره به عملکرد خوب شرکت‌های برق در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و قم به مقایسه عملکرد شرکت‌های توزیع برق در شمال شرق کشور و استان‌هایی چون خراسان رضوی، مازندران، البرز و تهران پرداخت.

در این نشست، "مصطفی رجبی مشهدی" مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران نیز به تدابیر پیش‌بینی شده برای تامین انرژی پایدار اشاره کرد و نقش شرکت‌های برق در مدیریت بار شبکه برق و انرژی تا فراهم شدن شرایط تامین گاز و سوخت رسانی به نیروگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

کد خبر: ۲۰۳٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha