۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
گازرسانی به مسکن ملی و جهش تولید مسکن در زنجان مورد توجه است
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

گازرسانی به مسکن ملی و جهش تولید مسکن در زنجان مورد توجه است

زنجان-سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در استان بحث گازرسانی به مسکن ملی و جهش تولید مسکن مورد توجه است و مشکلی از بابت تامین اعتبار برای مسکن‌های ملی وجود ندارد.

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۲۷ طرح گاز رسانی در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می شود،گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان برای این تعداد طرح هزینه شده و تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال ۱۰۰ مورد با اعتبار ۱۱۴.۵ میلیارد تومان است و از این تعداد ۴۱ طرح با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان به روستاها اختصاص دارد.

وی اعتبار اختصاص یافته برای طرح گازرسانی به روستاها را ۲۸۰ میلیارد تومان عنوان کرد و بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده این رقم به ۴۹۳ میلیارد میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: گازرسانی به سه هزار روستا در طول ۳ سال در دستور کار دولت قرار است و سهم استان زنجان نیز مشخص شده و در طول سال این اقدام انجام می‌شود تا به شاخص ۹۷ درصدی برسیم.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه در داخل شهر نیز بحث گازرسانی به مسکن ملی و جهش تولید مسکن مورد توجه است،تاکید کرد: مشکلی از بابت تامین اعتبار برای مسکن‌های ملی وجود ندارد.

وی افزود: پروژه خط تغذیه تقویتی زنجان از جاده دندی به شهرک روی تا شبکه جنوبی زنجان با ۱۲ میلیارد تومان، پروژه مسکن برکت، شهرک ولیعصر سلطانیه با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح است.

مدیرعامل شرکت گاز استانن زنجان تصریح کرد: گازرسانی به ۵۴ واحد صنعتی با ۱۱ میلیارد تومان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و شهرک آی‌ تی کهناب نیز تعیین تکلیف شده و گازدار می‌شود.

کد خبر: ۲۰۳٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha