۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کشف بیش از ۲ میلیون و ۹۴۲ هزار واحد انواع ارز در کشور
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خبر داد

کشف بیش از ۲ میلیون و ۹۴۲ هزار واحد انواع ارز در کشور

بهرامی، جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۲ میلیون و ۹۴۲ هزار واحد انواع ارز و دستگیری ۱۲ اخلالگر ارزی طی هفته گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش بازار، سهراب بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در یک هفته گذشته کارآگاهان تیم عملیاتی مقابله با اخلالگران بازار سکه و ارز با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی گروه‌های اخلالگر ارزی و مخفیگاه آن‌ها شدند.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: در این خصوص ماموران به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از مخفیگاه و محل فعالیت این افراد، ۱۲ متهم را دستگیر و بیش از ۲ میلیون و ۹۴۲ هزار واحد انواع ارز کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پس از تشکیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریتی پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا پلیس امنیت اقتصادی با مقابله فوری با اخلالگران اقتصادی شرایط را برای فعالیت‌های سازنده و زیربنایی در راستای حمایت از معیشت مردم عزیز کشورمان فراهم کند.

کد خبر: ۲۰۳٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha