۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
افتتاح ۱۵ طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در استان بوشهر با اشتغال‌ زایی ۶۰۰ جوان بومی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افتتاح ۱۵ طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در استان بوشهر با اشتغال‌ زایی ۶۰۰ جوان بومی

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح ۱۵ طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در استان بوشهر با اشتغال‌زایی ۶۰۰ جوان بومی خبر داد.

سید مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال تمرکز بالایی برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد استان داشتیم و بحمدالله در فاز نخست، ۵۵ واحد و در فاز دوم نیز ۲۹ واحد و مجموعا تاکنون ۸۴ واحد صنعتی و تولیدی را به چرخه بازگرداندیم.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های حوزه صنعت مورد تاکید قرار دارد و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به منظور توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه در گردش واحدها در حد توان انجام می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: کمیت و کیفیت محصولات تولیدی استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد محسوسی داشته و شاهد رشد کالاهای صادراتی استان نیز هستیم.

صفوی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۱.۵ میلیارد دلار کالا از استان بوشهر صادر شده که محصولات پتروشیمی، مواد معدنی، میعانات گازی و تولیدات کشاورزی بویژه خرما و گوجه و همچنین آبزیان مهم‌ترین صادرات استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته و امسال، طرح‌های ارزشمندی در استان کلنگ‌زنی شدند که در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این طرح‌ها خواهیم بود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افتتاح ۱۵ طرح بزرگ صنعتی و تولیدی در استان بوشهر با اشتغال‌زایی ۶۰۰ جوان بومی خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند که در دهه فجر رسما گشایش پیدا می‌کنند.

صفوی افزود: اشتغال جوانان بومی استان بوشه در این طرح‌های تولیدی و صنعتی و اقتصادی، مهم‌ترین مساله است که با پیگیری مدیریت استان و مسئولان ذیربط محقق می‌شود.

کد خبر: ۲۰۲٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha