۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
امکان تحویل سالانه ۱۰ میلیون کارت هوشمد سوخت
سرپرست بانک ملی خبر داد

امکان تحویل سالانه ۱۰ میلیون کارت هوشمد سوخت

سرپرست بانک ملی به برنامه تحویل یک میلیون قطعه کارت هوشمند سوخت تولیدی در شرکت چاپ و نشر بانک ملی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اشاره کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، ابوالفضل نجارزاده بعدازظهر امروز (شنبه، هشتم بهمن‌ماه) در آیین رونمایی از تولید کارت هوشمند سوخت که با حضور علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ساختمان مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد، افزود: این نخستین بار است که همکاری غیرتسهیلاتی با مجموعه‌ای غیرشرکت داشته‌ایم و این ظرفیت را داریم که در گروه بانک ملی خدمات متنوعی را ارائه دهیم و علاقه‌مند هستیم کیف پول الکترونیکی سوخت را برای ۵۰ میلیون مشتری بانک ملی فعال کنیم.

وی با اشاره به همکاری‌های بانک ملی با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: بانک ملی ایران علاقه‌مند است در زمینه تجهیز جایگاه‌های سوخت و ابزارهای نو پرداخت نیز با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همکاری و در فراخوان نیز شرکت کرده‌ایم. امیدواریم بتوانیم سال آینده کیفیت و سطح امنیتی این کارت‌های هوشمند تولیدی را بالاتر ببریم، این ظرفیت در همکاران ما وجود دارد و این دانش حاضر است و امیداوریم بتوانیم از این توان استفاده کنیم.

سرپرست بانک ملی با اشاره به اینکه این همکاری برای تحقق اهداف عالی کشور و تحقق شعار سال شکل گرفت و با همکاری دو سازمان توانستیم محصولی را ارائه دهیم که در اختیار مردم و نظام اقتصادی کشور قرار گیرد، بیان کرد: در مسائل مختلف و تولیدات راهبردی هر زمان وابسته به کشورهای خارجی بودیم، در بزنگاه‌ها دستمان خالی ماند و جایگزین نداشتیم و امروز برای این بومی‌سازی از همکاران خودم در شرکت چاپ و نشر بانک ملی تشکر می‌کنم.

نجارزاده افزود: وقتی موضوع انتشار کارت هوشمند سوخت مطرح شد، ‌متوجه شدیم ظرفیت و علم و تجربه آن در شرکت وجود دارد و خوشبختانه همکاران من در این حوزه که کمبود آن در کشور احساس می‌شد، توانستند به خوبی عمل کنند و ما می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که پس از این از این فناوری بی‌نیاز هستیم و این ظرفیت نیز وجود دارد که سالانه ۱۰ میلیون کارت هوشمند سوخت تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دهیم.

وی تأکید کرد: شرکت چاپ و نشر بانک ملی بیش از ۸۵ سال قدمت دارد و با سابقه‌ترین شرکت در حوزه چاپ و نشر به شمار می‌آید که در سنوات گذشته و در تاریخ اقتصادی ایران نقش‌های مختلفی داشته و از زمانی که بانک مرکزی شکل نگرفته بود، وظیفه چاپ اسکناس و چاپ پول ملی کشور تا اوراق بهادار را به‌عهده داشته است.

سرپرست بانک ملی تصریح کرد: این ظرفیت در حوزه‌های دیگر نیز موجود است و مکاتبه‌ای با سازمان ثبت احوال انجام دادیم که کارت ملی هوشمند را نیز پوشش دهیم که نمونه‌هایی نیز ارسال شده است و در صورت موافقت سازمان ثبت احوال، تا پایان سال، چاپخانه بانک ملی کارت هوشمند ملی را نیز تحویل سازمان ثبت احوال قرار خواهد داد.

کد خبر: ۲۰۲٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha