۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
هزینه تزریق چربی در نواحی مختلف بدن

هزینه تزریق چربی در نواحی مختلف بدن

تزریق چربی در صورت و بدن به دلیل کم خطر و کم تهاجمی بودن روش انجام آن، روشی محبوب در میان بسیاری از افراد است.

به گزارش بازار، تزریق چربی در صورت و بدن به دلیل کم خطر و کم تهاجمی بودن روش انجام آن، روشی محبوب در میان بسیاری از افراد است. اما هزینه تزریق چربی چقدر است؟ تزریق چربی شامل برداشتن چربی از یک قسمت بدن از طریق لیپوساکشن سبک و سپس تزریق آن به ناحیه‌ای دیگر است. تزریق چربی در کل بدن به خوبی عمل خواهد کرد، اما بیشتر روی صورت و برای حجم دهی گونه‌ها، پرکردن گودی دور چشم و در کل جوانسازی استفاده می‌شود. همچنین معمولاً برای حجیم کردن باسن و افزایش سایز سینه، از تزریق چربی استفاده می‌گردد.  قبل از اینکه به بررسی هزینه‌های تزریق چربی بپردازیم، بیایید در مورد اینکه تزریق چربی دقیقا چه تاثیری بر صورت و بدن شما می‌گذارد، صحبت کنیم.

 چرا از روش تزریق چربی استفاده کنیم؟

به کمک تزریق چربی این امکان فراهم می‌شود که از یک (یا چند) ناحیه از بدن چربی گرفته شده و از آن برای حجم دهی و زیباسازی ناحیه‌ای دیگر استفاده شود. چربی، عامل حجم‌دهنده مناسب برای ناحیه‌ای از بدن است که نیازمند حجم بیشتر است. همچنین مزایای تزریق چربی عبارتند از:

  • به علت استفاده از چربی خود بدن، هیچ احتمالی برای واکنش نامطلوب یا آلرژیک بدن وجود نخواهد داشت.
  • با میزان چربی کشیده شده از یک ناحیه، می‌توان حجم‌دهی بسیاری به نواحی دیگر کرد.
  • چربی منتقل شده ماندگاری طولانی مدت دارد. برندهای ژل مانند Restylane(رستیلان) یا Radiesse (رادیس) بین ۶ تا ۱۲ ماه دوام دارند. نیز، سلول‌های چربی تزریق شده‌ای که بعد از تزریق تا مدت طولانی ماندگاری داشته باشند، سال‌ها زنده خواهند ماند. خوشبختانه، متدهای تزریق چربی در حال حاضر، باعث بقای سلولی ۵۰ تا ۷۰ درصدی می‌شود.
  • تزریقی کم خطر است. تزریق چربی، یک روش بسیار ایمن بوده و در مطب پزشک انجام می‌شود. زمان بهبودی پس از آن نیز کوتاه می‌باشد. اکثر بیمارانی که تزریق چربی در نواحی غیر از صورت انجام می‌دهند، پس از ۱ تا ۲ روز می‌توانند به سر کار بازگردند. همچنین اگر تزریق چربی را به صورت انجام دهید، معمولاً در عرض یک هفته بعد خواهید توانست به سر کار باز گردید.

 روش‌های مرسوم تزریق چربی

تزریق چربی را می‌توان به نواحی مختلفی از بدن و صورت انجام داد. از جمله محبوب‌ترین این نواحی عبارتند از:

  • بزرگ کردن سینه طبیعی
  • تزریق چربی به باسن (لیفت باسن برزیلی)
  • صورت (گونه‌ها، لب‌، از بین بردن چین و چروک و غیره)
  • سایر نواحی که نیاز به ترمیم دارند. از جمله، نواحی دارای اسکار.

 چه بخواهید ظاهری جوان‌تر داشته باشید یا صرفاً بخواهید با تزریق چربی به باسن، اندام خود را زیباتر کنید، کلینیک ما مطمئناً می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف زیباییتان کمک کند.

 بزرگ کردن سینه

تزریق چربی به سینه، یک روش طبیعی و جدید برای افزایش اندازه و حجم سینه است و ما می‌توانیم به شما در تغییر شکل سینه‌هایتان کمک کنیم. پس از برداشتن چربی از نواحی مانند ران یا شکم، پزشک چربی را با دقت به سینه شما تزریق می‌کند. این روش بدون استفاده از بیهوشی انجام شده و به راحتی می‌توانید صبح روز بعد به محل کار خود بازگردید.

هزینه بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

عوامل زیادی مانند محل کلینیک، مهارت پزشک و هزینه‌های اتاق عمل، همگی می‌توانند هزینه تزریق چربی به سینه را افزایش دهند.

باسن برزیلی یا تزریق چربی به باسن

بر کسی پوشیده نیست که بزرگ کردن باسن در طی سال‌ها اخیر، از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. با تزریق چربی به باسن می‌توان باسن را بزرگ‌تر، گردتر و خوش فرم‌تر کرد. در طول تزریق، پزشک چربی را از شکم، قسمت داخلی ران و حتی بازوها برداشته و به باسن شما منتقل می‌کند.

هزینه تزریق چربی به باسن

تزریق چربی به باسن معمولاً گران‌ترین روشی تزریقی است. این روش، به منظور کاهش عوارض جانبی باید توسط متخصص انجام شود.

تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی در نواحی مختلف بدن

برای تزریق چربی به صورت، چربی از یک قسمت بدن شما برداشته شده و به نواحی مختلف صورت تزریق می‌گردد. تزریق چربی به صورت همچنین، حجم از دست رفته نواحی لاغر و یا فرورفته صورت شما را باز گردانده و ظاهری جوان و زیبا به شما می‌دهد. از آنجایی که چربی تزریقی از خود بدن شماست، بدنتان کمتر آن را پس می‌زند. تزریق چربی به صورت، اصلاحات زیر را به دنبال خواهد داشت:

  • از بین بردن خطوط پیشانی
  • باریکی لب‌ها
  • جای زخم
  • فرورفتگی‌های صورت
  • خطوط اطراف دهان
  • افتادگی و خطوط روی گونه

هزینه تزریق چربی به صورت

هزینه این نوع تزریق، بر اساس نواحی تحت درمان تعیین می‌شود. اگر بیش از یک ناحیه را برای تزریق انتخاب کنید، هزینه تزریق چربی بدیهی است که افزایش می‌یابد. توجه داشته باشید که هزینه تزریق چربی، نسبت به جراحی زیبایی صورت، کمتر است زیرا نتایج دائمی هستند. همچنین بعد از یک بار تزریق چربی به صورت و ماندگاری این روش، خواهید دید که تا چه میزان در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود.

تزریق چربی به دست

به طور معمول، سن افراد را می‌توان از روی دست‌های آن‌ها تخمین زد.  به طور کلی، روش‌های زیبایی بسیاری وجود دارد که می‌تواند به رفع کک و مک ناشی از افزایش سن، چین و چروک و نازکی و شلی پوست کمک کند، اما با تزریق چربی، می‌توان زیبایی و جوانی از دست رفته را به دست‌ها بازگرداند. تزریق چربی به دست یک روش بسیار ساده و سریع (۱۰-۱۵ دقیقه) است که می‌تواند همراه با لیپوساکشن چربی از نواحی دیگر بدن انجام شود.

 هزینه تزریق چربی به دست

تزریق چربی به دست، به طور معمول در کنار سایر روش‌های تزریق چربی انجام می‌شود. در طول مشاوره با پزشک، حتماً در مورد هزینه دقیق تزریق چربی به دست‌هایتان سؤال کنید.

پس در کل هزینه‌های تزریق چربی چقدر است؟

هزینه تزریق چربی در نواحی مختلف بدن

متاسفانه در ایران قیمت مشخصی برای تزریق چربی وجود ندارد و تخمین‌هایی که گفته می‌شود معمولا اشتباه هستند. بنابراین بهترین راه برای اطلاع از هزینه‌های دقیق تزریق چربی، مشاوره با پزشک متخصص است. در طول جلسه مشاوره، پزشک نواحی صورت و بدن شما را که نیاز به تزریق دارند، بررسی کرده و تشخیص می‌دهد که آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام این متد زیبایی هستید یا خیر. بر اساس روش درمانی پزشک، یک برآورد هزینه کلی برای شما تعیین می‌گردد. همچنین، پزشک به طور معمول، یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های زیبایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کد خبر: ۲۰۲٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha