۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
معامله ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تنی انواع محصول در بورس کالا

معامله ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تنی انواع محصول در بورس کالا

در هفته منتهی به ۷ بهمن ماه ۲ میلیون و ۸۲ هزار و ۴۴۶ تن انواع کالا و ۲ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودرو به ارزش بیش از ۲۴۷ هزار و ۹۳۲ میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران دادوستد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بورس کالای ایران؛ در هفته گذشته و در تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۳۲۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۶۵ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال بود.

در این تالار ۸۹۵ هزار و ۲۸۷ تن سیمان، ۳۲۵ هزار تن سنگ آهن، ۳۲۲ هزار و ۱۸۰ تن فولاد، ۴۷ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۱ هزار و ۹۵۰ تن روی، ۱۰ هزار و ۸۲۵ تن آلومینیوم، ۹ هزار و ۳۳۰ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲ کیلوگرم شمش طلا و ۲ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودرو دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۴۴۸ هزار و ۵۰۷ تن انواع کالا به ارزش ۸۰ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار ۱۴۶ هزار و ۸۹۰ تن قیر، ۹۹ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۱۱ هزار و ۲۳۱ تن مواد پلیمری، ۴۵ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۴۱ هزار و ۸۳ تن مواد شیمیایی، ۹۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۸۹۲ تن روغن پایه و ۵۰۰ تن فرآورده‌های نفتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۲ هزار و ۶۱۶ تن کالا به ارزش هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال بود.

کد خبر: ۲۰۲٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha