۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
طرح‌های گلخانه دریایی و ساحلی در بوشهر اجرا می‌شود
با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان

طرح‌های گلخانه دریایی و ساحلی در بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از ظرفیت خلیج فارس، طرح‌های گلخانه دریایی و ساحلی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش بازار، عبدالمجید مصلح ظهر سه‌شنبه در آیین تفاهم نامه سه‌جانبه بین دانشگاه خلیج فارس، ستاد آب، خشکسالی و فرسایش محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: شرکت‌های دانش بنیان در عرصه فناوری تولید ظرفیت بالایی دارند.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه در راستای بهره‌مندی از فرصت‌های فناورانه در زمینه تصفیه پساب و بازچرخانی، نمک زدایی و دیگر طرح‌های دانش بنیان است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان با استفاده از ظرفیت خلیج فارس، طرح‌های گلخانه دریایی و ساحلی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

مصلح بیان کرد: هوشمندسازی آبیاری فضاهای باز و گلخانه‌ای، روش‌های نوین کشت و پرورش آبزیان و توسعه کسب و کارهای نوین از دیگر مفاد تفاهم‌نامه یاد شده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد:  حمایت از رساله‌های دانشجویی، حمایت از تأسیس شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها، شرکت‌های خلاق و نوآور، تدوین بانک اطلاعاتی از قراردادهای دانشی و فناورانه و جهت دهی به فعالیت‌های پژوهشی از دیگر محورهای این همکاری است.

در ادامه سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به بوشهر در آیینی ظهر امروز تفاهم نامه سه‌جانبه بین دانشگاه خلیج فارس، ستاد آب، خشکسالی و فرسایش محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر منعقد شد.

کد خبر: ۲۰٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha