۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
 ایران دارو ۳۷ میلیارد تومان در دی ماه فروخت

ایران دارو ۳۷ میلیارد تومان در دی ماه فروخت

شرکت ایران دارو طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۱ معادل ۳۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ایران دارو با نماد دیران طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۱ معادل ۳۷ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است. همچنین دیران با سرمایه ثبت شده ۸۸ میلیارد تومان طی عملکرد ۱ ساله منتهی به ۳۰ دی ۱۴۰۱ مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ رشد داشته است.

به تازگی مطالبات شرکت ایران دارو با نماد دیران از شرکت داروگستر رازی که در مجموع ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود در راستای احقاق شرکت مزایده ای جهت فروش اموال توقیفی شرکت داروگستر رازی انجام شد و از مبلغ مطالبه یک واحد آپارتمان با متراژ۹۱ متر به قیمت کارشناسی ۵ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان به تملک شرکت ایران دارو طی فرآیند انتقال داده شد.

همچنین سازمان بورس و اوراق بهادار مهلت استفاده از مجوز افزایش سرمایه این شرکت به مدت ۳۰ روز و تا تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ را تمدید کرد.

کد خبر: ۲۰۲٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha