۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
تولیدات سایپا تا ۴ بهمن، به اندازه کل سال ۱۴۰۰

تولیدات سایپا تا ۴ بهمن، به اندازه کل سال ۱۴۰۰

گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده، مبنی بر افزایش تولید در سال ١۴٠١، راهبرد خود را بر همین اساس تعیین و همه تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، مسعود پروین افزود: این گروه خودروسازی با وجود خروج ٣ محصول تولید بالا (پرتیراژ) تیبا، تیبا٢ و ساینا از سبد محصولات، توانست در ۴ بهمن ماه سال جاری با تولید ۳۹۸ هزار و ١١١ دستگاه خودرو از کل تولید سال ١۴٠٠ گروه سایپا با تولید ۳۹۷ هزار و ٨٠ دستگاه عبور کند.

وی اضافه کرد: این رکوردشکنی حاصل برنامه ریزی انجام شده در ابتدای سال جاری و اجرا در سایت‌های تولیدی و تامین کنندگان و بر اساس اهداف تعریف شده از سوی مدیریت ارشد سازمان صورت پذیرفت و نتیجه آن رکوردشکنی‌های متعدد طی ماه‌های گذشته بوده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: در زمان‌های مختلف طی سال جاری، ٣ سایت تولیدی این گروه خودرو سازی توانست از رکورد تولید سال گذشته عبور کند. در همین رابطه سایت بن رو در ٢ آبان با تولید ۲۳ هزار و ۶٠٠ دستگاه خودرو، سایت سایپا دیزل در ٢٨ آبان با تولید هزار و ١٠٥ دستگاه خودرو و سایت پارس خودرو در ٨ دی ماه با تولید ۱۰۳ هزارو ١٥٩ دستگاه خودرو توانستند رکورد کل سال گذشته خود را بشکنند.

وی افزود: علاوه بر این، گروه خودروسازی در ٦ آذرماه سال جاری توانسته با تولید ۲۰ هزار و ٨٦٩ دستگاه شاهین، از رکورد تولید این محصول راهبردی نیز عبور کند.

کد خبر: ۲۰۲٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha