۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید آنان در سال آینده است
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید آنان در سال آینده است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و کارکنان دولت به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید کارمندان در سال آینده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کیومرث سرمدی واله در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: توجه به رشد تورم، پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان و کارکنان دولت به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید کارمندان در سال آینده است. پیامدهای فشار معیشتی بر کارمندان قابل توجه است. تعداد زیادی از این کارکنان زیر خط فقر خواهند رفت. تاثیر بهره وری کار کارکنان در وزارتخانه و ادارات دولتی بنحوی خواهد بود که موجبات نارضایتی مردمی ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بیان کرد: بودجه های عمرانی مخصوصا در مناطق محروم و دوردست بعضا نیمه کاره و سالها معطل مانده اند با افزایش ۲۰ تا ۲۶ درصدی پیشنهادی دولت در لایحه عملا اتفاقی در حوزه عمرانی و تکمیل پروژه های باقی مانده نخواهد افتاد و ما با مشکلاتی که وجود دارد و پیمانکاران نمی توانند کار را اداره کنند عملا سال آینده ما پیشرفتی در پروژه های عمرانی و تکمیل آنها نخواهیم داشت.

وی افزود:در بودجه ۱۴۰۱ برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی حدود ۱۴ همت پول تصویب شده و برای این قشر مظلوم تابحال دولت اقدامی انجام نداده است.

کد خبر: ۲۰۲٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      0 0
      اگر تمام مسیولین نظام همین تفکر جنابعالی را داشته باشند کشور گلستان میشود ۰