۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
برگزاری اجلاس بزرگ اقتصاد دیجیتال غرب آفریقا به میزبانی دولت نیجریه

برگزاری اجلاس بزرگ اقتصاد دیجیتال غرب آفریقا به میزبانی دولت نیجریه

کمیسیون ارتباطات دولت نیجریه (NCC) با انتشار بیانیه ای از میزبانی این کشور برای اقتصاد دیجیتال منطقه غرب آسیا خبر داد.

به گزارش بازار؛ کمیسیون ارتباطات دولت نیجریه (NCC) با انتشار بیانیه ای از میزبانی این کشور برای اقتصاد دیجیتال منطقه غرب آسیا خبر داد.

بر اساس این گزارش، «روبن موئوکا» رئیس کمیسیون ارتباطات نیجریه با اعلام این خبر گفت که سیاستگذاران و سهام داران شرکت های بزرگ فعال در بخش اقتصاد دیجیتال منطقه غرب آسیا قرار است از ۳۱ ژانویه تا یکم فوریه به منظور شرکت در این اجلاس، عازم ابوجا پایتخت نیجریه شوند.

به گفته موئوکا، موضوع اصلی این اجلاس، بحث در خصوص آینده اقتصاد دیجیتال منطقه غرب آسیا و مشارکت میان بخش دولتی و خصوصی برای توسعه این نوع اقتصاد در سطح منطقه است.

این اجلاس به میزبانی وزارت ارتباطات و اقتصاد دیجیتال نیجریه و از طرف دولت فدرال این کشور با همکاری بانک جهانی برگزار خواهد شد و سخنرانی افتتاحیه آن نیز بر عهده وزیر ارتباطات نیجریه خواهد بود.

همچنین از دیگر برنامه های اصلی این اجلاس، تدوین برنامه جامع برای چشم انداز اقتصاد دیجیتال غرب آسیا طی سال های آتی خواهد بود.

لازم به ذکر است، نیجریه در کنار غنا و آفریقای جنوبی طی سال های گذشته بیشترین میزان فعالیت را در قاره آفریقا و در جهت توسعه اقتصاد دیجیتال و ایجاد پیوستگی با اقتصاد قاره های همسایه به ویژه اتحادیه اروپا و بریتانیا داشته اند.

کد خبر: ۲۰۲٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha