۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
بانک‌ها از تملک کارخانه‌های تولیدی اسدآباد خودداری کنند
فرماندار اسدآباد:

بانک‌ها از تملک کارخانه‌های تولیدی اسدآباد خودداری کنند

همدان- فرماندار شهرستان اسدآباد بابیان اینکه باید کارخانه‌ها سرپا نگه داشته شده و از چرخه تولید خارج نشوند، گفت: بانک‌ها از تملک کارخانه‌های تولیدی اسدآباد خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، مجید درویشی گفت: کارخانه‌هایی که مشکلات مالی و یا اداری دارند باید قبل از تملک شدن توسط بانک‌ها در کارگروه رفع موانع تولید معرفی شوند تا با حل مشکل از تملک کارخانه‌های تولیدی جلوگیری شود.

وی اظهار کرد: با توجه به سال «جهش تولید» هر گونه تملک کارخانه‌های تولیدی از دستور کار و سیاست دولت خارج است و باید به چرخه تولید بازگردند کمااینکه مجموعه‌ای را که قادر به ایجاد اشتغال است را باید کمک کنیم.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر اینکه تمام توان و ظرفیت شهرستان اسدآباد مصمم است کارخانه‌هایی که توسط بانک‌ها تملک شده به کمک مالکان کارخانه‌ها و یا سرمایه گذار جدید به چرخه تولید بازگرداند، اضافه کرد: تا پایان اردیبهشت ماه بانک‌های شهرستان باید لیست کارخانه‌های تولیدی تملک شده را برای پیگیری رفع مشکلات و بازگشت به چرخه تولید اعلام کنند.

درویشی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته شش جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: این جلسات در مجموع دارای ۵۷ مصوبه بود که از این تعداد مصوبه ۴۲ مورد اجرایی شده و ۱۵ مورد در حال اجرا است.

کد خبر: ۲۰٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha