۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
مشترکان همدانی از بیشترین تخفیفات گازبها بهره مند هستند
مدیرعامل شرکت گاز همدان:

مشترکان همدانی از بیشترین تخفیفات گازبها بهره مند هستند

همدان - محبی نظر، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: همدان در اقلیم یک و خیلی سرد قرار گرفته و مشترکان این استان از بیشترین تخفیفات گازبها بهره مند هستند.

محمدصادق محبی نظر در گفتگو با خبرنگار بازار به نظام تعرفه گذاری گازبهای خانگی اشاره کرد و گفت: بر اساس این تعرفه گذاری استان همدان در اقلیم یک یعنی خیلی سرد قرار گرفته و از بیشترین تخفیفات گازبها بهره مند شده است.

وی توضیح داد: در این نظام تعرفه گذاری مشترکین در ۱۲ پله دسته بندی شده اند که گازبهای سه پله ابتدایی که اصطلاحا خوش مصرف نامیده می شوند طی هفت سال گذشته تغییری نداشته و امسال نیز افزایشی نداشته اند.

محبی گفت: در سه پله بعدی ۳۰ درصد افزایش گازبها لحاظ شده و دو پله انتهایی که اصطلاحا بد مصرف شناخته می شوند برای هر متر مکعب گاز پنج هزار تومان و ۶ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: طبق آمار مصرف سال گذشته ۷۲ درصد از مشترکین استان همدان جزو سه پله اول بودند و فقط دو درصد از مشترکین بد مصرف ها بودند.

وی ادامه داد: در این نظام تعرفه گذاری برای مشترکین تحت پوشش نهاد های حمایتی مانند کمیته امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در صورت رعایت الگوی مصرف به صورت رایگان در نظرگرفته شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: این رایگانی بر اساس اجرای عدالت یارانه انرژی اجرا شده و گازبهای این گروه از افزایش گازبهای مشترکین بد مصرف تامین خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha