۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
قدرت بخشی به بازار لزوم عبور از مشکلات
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

قدرت بخشی به بازار لزوم عبور از مشکلات

دهقانی کارشناس بازار سرمایه گفت: شاهرگ عبور از مشکلات، قدرت دادن به بازار سرمایه است چرا که با تضعیف بورس قدرت پول ملی نیز کاهش خواهد یافت.

سمیه شوریابی؛ بازار: افشین دهقانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه ضمن اشاره به ارزندگی بازار بورس و تداوم رشد آن، اظهار داشت: بازار سرمایه به شدت نسبت به دلار و تورم ارزان است و رشد خواهد کرد، دولتمردان چنانچه می‌خواهند قدرت پول ملی را افزایش دهند تا فاصله طبقاتی کاهش یابد، شاهرگ عبور از مشکلات، قدرت دادن به بازار سرمایه است چرا که با تضعیف بورس قدرت پول ملی نیز کاهش خواهد یافت.

ارزش سهم های بازار با دلار ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان در حال معامله است که این گپ قیمتی خیلی زود جبران خواهد شد

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه با افزایش نرخ دلار اکثر شرکت ها از DPS خوبی برخوردار هستند، تأکید کرد: سهامداران مراقب سهم های ارزشمند خود باشند، شاید هزینه تولید در آینده افزایش داشته باشد اما در کوتاه مدت فروش ذخیره اکثر شرکت ها با سودآوری و جهش همراه خواهد بود که در مجامع سال آینده سود خوبی بین سهامداران تقسیم خواهد شد.

قدرت بخشی به بازار لزوم عبور از مشکلات

این تحلیلگر بازارهای مالی همچنین در ادامه ابراز داشت: ارزش سهم های بازار با دلار ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان در حال معامله است که این گپ قیمتی به نظر خیلی زود جبران خواهد شد هر چند از دو هفته گذشته بازار سرمایه با افزایش قیمت دلار روند صعودی به خود گرفته و این روند تا پایان سال همچنان ادامه دار خواهد بود.

دهقانی در نهایت سه گروه نیروگاهی، غذایی و بانکی را صنایع برتری خواند که سهم های ارزنده ای در دل خود دارند.

کد خبر: ۲۰۱٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha