۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱
تعدیل نیروی گسترده شرکت اسپاتیفای طی هفته جاری انجام خواهد شد
ادامه بحران در شرکت های فناوری اطلاعات؛

تعدیل نیروی گسترده شرکت اسپاتیفای طی هفته جاری انجام خواهد شد

با ادامه روند کاهش درآمد و افزایش هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های استریمینگ، بلومبرگ از برنامه شرکت «اسپاتیفای» برای تعدیل نیروی گسترده خود خبر داد.

به گزارش بازار؛ با ادامه روند کاهش درآمد و افزایش هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های استریمینگ، بلومبرگ از برنامه شرکت «اسپاتیفای» برای تعدیل نیروی گسترده خود خبر داد.

بر اساس این گزارش، با ادامه روند دومینوی تعدیل نیروی شرکت های فعال در زمینه رسانه های اجتماعی و فناوری اطلاعات همچون گوگل و آمازون، بلومبرگ با انتشار گزارشی از اجرای قریب الوقوع این سیاست در اسپاتیفای خبر داده و اعلام کرد که این تعدیل نیروی گسترده قرار است طی هفته جاری اجرایی شود.

هنوز مشخص نشده که چه تعداد از نیروهای کار اسپاتیفای در این برنامه تعدیل نیرو قرار خواهند گرفت. به گفته کارشناسان، پلتفرم هایی همچون نتفلیکس، اسپاتیفای و آمازون که در دوران همه گیری کرونا با رشد بی سابقه ارزش سهام روبرو شده بودند، اکنون با بازگشت زندگی جهانی به روال عادی، همچنان در مسیر زیاندهی و از دست دادن سودهای دوران همه گیری کرونا هستند.

شرکت آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل نیز طی هفته های گذشته، دستکم ۱۲ هزار نیروی کار خود را تعدیل نموده و این در حالیست که آمازون نیز از اخراج ۱۰ هزار نفر از نیروهای خود خبر داده است.

وضعیت تعدیل نیرو در دو شرکت متا به عنوان شرکت مالک فیسبوک و اینستاگرام و توئیتر نیز به همین منوال بوده و به نظر می رسد طی ماه های آتی، سهام این شرکت ها نیز با افت ارزش محسوسی مواجه شوند.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha