۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
مشکلی در گازرسانی به مشترکان خانگی استان همدان پیش نیامد
مدیرعامل شرکت گاز همدان :

مشکلی در گازرسانی به مشترکان خانگی استان همدان پیش نیامد

همدان - محبی، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان بابیان اینکه امسال هیچ مشکلی در گازرسانی به مشترکان خانگی استان همدان پیش نیامد، گفت: ۶۰۰ هزار مشترک خانگی گاز در استان همدان وجود دارد.

محمد صادق محبی نظر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۶۰۰ هزار مشترک خانگی در استان همدان وجود دارد، گفت: استان همدان به عنوان اولین استان سبز کشور به معنای استانی که تمام مشترکین خانگی شهری و روستایی بالای ۲۰ خانوار آن از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، شناخته می شود.

وی گفت: امسال با تمهیدات در نظر گرفته شده با وجود برودت هوا که در دو دهه اخیر بی سابقه بود هیچ مشکلی در گازرسانی به مشترکان خانگی استان همدان پیش نیامد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان افزود: با راه اندازی پویش «هر خانه یک اتاق گرم» صرفه جویی خوبی در مصرف گاز استان رخ داد تا حدی که با درخواست گاز طبیعی نیروگاه شهید مفتح برای راه اندازی فاز دو نیروگاه با هماهنگی واحد دیسپچینگ شرکت ملی گاز و کمیته استانی مدیریت انرژی موافقت و از ناترازی برق استان نیز جلوگیری شد.

محبی نظر از پایش مصرف گاز ادارات و صنوف تجاری استان همدان از ابتدای دی ماه خبر داد و گفت: در این مدت پنج هزار و ۷۸۰ مورد پایش و ۵۸۹ اخطار و ۹۱ موردقطع گاز انجام شده تا اختلالی در گازرسانی به مشترکین خانگی رخ ندهد.

وی در ادامه ضمن تشریح مصرف گاز در ایران در مقایسه با استاندارد جهانی اعلام کرد: در راستای حفظ پایداری گازرسانی به مردم باید الگوی مصرف انرژی در کشور اصلاح شود که این مهم نیاز به فرهنگسازی دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد: در همین راستا شرکت گاز استان همدان با راه اندازی جشنواره های دانش آموزی فرهنگسازی را از کودکان آغاز کرده است.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha