۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
بی نیازی صنعت کفش به واردات ماشین آلات

بی نیازی صنعت کفش به واردات ماشین آلات

تولید کننده‌ ماشین آلات صنعت کفش گفت: تجهیزات و ماشین آلات در صنعت کفش تا حدی توانسته به روز شود که فعالان این صنعت چندان به واردات وابسته نباشند.

به گزارش بازار، حمید اسدی با اشاره به تولید ماشین آلات صنعت کفش، افزود: بیش از ۴۰ سال است که انواع ماشین آلات بخش کفش را تولید می‌کنیم. تولید انواع زیره‌ی کفش و مونتاژ زیره به رویه، توسط ماشین آلات تولیدی مجموعه ما انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ماشین آلاتی که هم اکنون در کشور ساخته می‌شود، تا ۲۰ سال قبل، از کشورهای ایتالیا و چین وارد می‌شد و هیچ دانشی برای ساخت آن‌ها وجود نداشت. از ۲۰ سال گذشته توانستیم با ۲۰۰ نیروی متخصص، این ماشین آلات را در ابتدا به صورت نیمه اتوماتیک و در نهایت به صورت اتوماتیک تولید کنیم.

این تولید کنیده‌ی ماشین آلات صنعت کفش با اشاره به صادرات ماشین آلات بخش کفش، گفت: هم اکنون ۱۱ کشور، مقصد صادراتی تولیدات ما هستند و این تجهیزات از نظر کیفیت و فناوری با ماشین آلات مشابه اروپا در حال رقابت است.

اسدی ادامه داد: در ازای صادرات این ماشین آلات، سالانه ۷۰۰ هزار دلار ارز به کشور وارد می‌شود و قطعا اگر دولت مشکلات صادراتی مان را برطرف کند این میزان، افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر: ۲۰۱٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha