۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
رئیس‌جمهور، امیرعبداللهیان را مامور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد
در جلسه امروز هیات دولت؛

رئیس‌جمهور، امیرعبداللهیان را مامور پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد

رئیس جمهور، «مخبر» را مامور بررسی و حل مشکل مردم سیستان و بلوچستان در تامین انرژی و «امیرعبداللهیان» را مکلف به رایزنی با هیات حاکم افغانستان برای پیگیری حقابه ایران از رود هیرمند کرد.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.

آیت الله رئیسی همچنین وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیات حاکم بر این کشور، موضوع حق‌آبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با تبریک حلول ماه مبارک رجب، این ماه را «حبل‌الله» و موسم «خودسازی» دانست و با بیان اینکه بهترین وسیله قرب الهی بعد از انجام واجبات و ترک محرمات، گره‌گشایی از کار مردم است، تأکید کرد: هر چه انجام خدمت با اخلاص همراه باشد برکات بیشتری خواهد داشت.

کد خبر: ۲۰۱٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha