۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
تعطیلی نهاد خیریه آمازون، چند روز پس از تعدیل گسترده نیروی کار انسانی
ادامه بحران مالی در بخش اقتصاد دیجیتال آمریکا؛

تعطیلی نهاد خیریه آمازون، چند روز پس از تعدیل گسترده نیروی کار انسانی

در ادامه جریان بحران مالی رو به تشدید در شرکت های بزرگ آمریکایی فعال در زمینه فناوری، شرکت آمازون با انتشار بیانیه ای رسمی از قطع کمک های مالی خود به امور خیریه خبر داد.

به گزارش بازار؛ در ادامه جریان بحران مالی رو به تشدید در شرکت های بزرگ آمریکایی فعال در زمینه فناوری، شرکت آمازون با انتشار بیانیه ای رسمی از قطع کمک های مالی خود به امور خیریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، آمازون که از سال ۲۰۱۳ تاکنون، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار به نهادهای فعال در امور خیریه کمک کرده است، اکنون اعلام کرده که به دلیل محقق نشدن اهداف مد نظر این شرکت، تمامی فعالیت خود در این زمینه را متوقف خواهد کرد.

آمازون بیش از یک دهه گذشته با راه اندازی برنامه ای به نام «آمازون اسمایل» از بزرگترین شرکت های فعال آمریکایی در زمینه امور عام المنفعه محسوب می شد، اکنون از ناموفق بودن این برنامه خبر داده است.

آمازون در بیانیه خود تاکید کرده که طی سال های گذشته، این برنامه آنطور که مد نظر مدیران شرکت بوده، پیش نرفته و تاثیر اجتماعی محسوسی بر جای نگذاشته است.

در این بیانیه آمده است: با وجود بیش از یک میلیون نهاد خیریه قانونی و واجد دریافت کمک های خیریه، توانایی ما برای کمک به این تعداد نهاد، محدود است. آماوزن در عین حال تاکید کرده که علیرغم بسته شدن این برنامه، مشتریان این فروشگاه اینترنتی همچنان امکان استفاده از سرویس های کمک به نهادهای خیریه از طریق قابلیت های قرار داده شده در وب سایت فروشگاه را خواهند داشت.

کد خبر: ۲۰۱٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha