۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
اعطای بورس تحصیلی صرافی بایننس به متقاضیان فراگیری دوره «وب ۳»
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

اعطای بورس تحصیلی صرافی بایننس به متقاضیان فراگیری دوره «وب ۳»

صرافی بزرگ رمزارزی بایننس با انتشار بیانیه ای رسمی از تخصیص بودجه ۳.۵ میلیون دلاری برای اعطای بورسیه تحصیلی به افراد واجد شرایط برای شرکت در دوره تخصصی «وب ۳» خبر داد.

به گزارش بازار؛ صرافی بزرگ رمزارزی بایننس با انتشار بیانیه ای رسمی از تخصیص بودجه ای سنگین برای اعطای بورسیه تحصیلی به افراد واجد شرایط برای شرکت در دوره تخصصی «وب ۳» خبر داد.

بر اساس این گزارش، بایننس اعلام کرده که قرار است کمک هزینه تحصیلی ۳۰۶۵ دانشجو برای شرکت در دوره وب ۳ دانشگاه های طرف قرارداد این صرافی در کشورهای اوکراین، قبرس، آلمان و استرالیا را پرداخت نماید.

این صرافی بزرگ رمزارزی، هدف از این اقدام را ایجاد فضای برابر میان افراد مختلف و استعدادیابی برای آموزش وب ۳ و ترویج دانش آن در کشورها و مناطق مختلف جهان اعلام کرده است.

قرار است دوره تخصصی وب ۳، در دانشکده مدیریت مالی فرانکفورت، دانشگاه غرب استرالیا، دانشگاه نیکوزیا، مرکز آموزش بانوان سمپلون کی یف و وزارت تحول دیجیتال اوکراین برگزار شود.

بایننس همچنین اعلام کرده که آن دسته از نیروهای کار اوکراینی که شغل خود را در جریان جنگ این کشور با روسیه از دست داده اند، در اولویت قرار خواهند داشت.

گفتنی است، تاکنون بیش از ۸۲ هزار متقاضی از سراسر جهان برای شرکت در برنامه بورسیه تحصیلی بایننس شرکت کرده اند که بیش از ۳۷ درصد از آنها نهایتا در این دوره پذیرفته خواهند شد. مدیران ارشد بایننس، هزینه در نظر گرفته شده برای این برنامه بورسیه تحصیلی را ۳.۵ میلیون دلار اعلام کرده اند.

کد خبر: ۲۰۱٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha