۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
معرفی دستاوردهای جدید بانوان متخصص صنعت آب و برق
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق عنوان کرد

معرفی دستاوردهای جدید بانوان متخصص صنعت آب و برق

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق گفت: برنامه‌های مختلفی به منظور بهره‌مندی از توان و دانش زنان عرصه‌های مختلف مدیریتی، علمی، پژوهشی، اجرایی و کارشناسی در وزارت نیرو پیش‌بینی شده است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر کاظمی در حاشیه بازدید از غرفه وزارت نیرو در نمایشگاه جانبی نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار به نقش اساسی بانوان در پیشبرد اهداف خرد و کلان کشور اشاره کرد و گفت: زنان در انقلاب اسلامی ایران، حفظ این انقلاب، دوران دفاع مقدس و به طور کلی همه شئون زندگی و فعالیت های کشور اعم از اجرایی، سیاسی و فرهنگی نقش انکارناپذیری دارند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اشاره به فعالیت موثر بانوان در صنعت آب و برق و رشد و اعتلای این صنعت، افزود: خوشبختانه وزارت نیرو مفتخر به بهره‌مندی از توان، دانش و ظرفیت علمی بانوان است.

وی با اشاره به تاکید ویژه وزیر نیرو بر استفاده و بهره‌مندی از توان و دانش زنان در حوزه‌های مختلف مدیریتی، علمی، پژوهشی، اجرایی و کارشناسی، ادامه داد: هم‌اکنون این مهم در وزارت نیرو به صورت جدی پیگیری می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه بانوان در بسیاری از فعالیت‌ها به ویژه در عرصه‌های علمی و پژوهشی جزو پیشگامان بوده‌اند، افزود: بر این اساس این قشر در همه حوزه‌ها نقش اساسی داشته‌اند؛ وزارت نیرو نیز نقش محوری را برای بانوان قائل شده است.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، ضمن ارزیابی مثبت نمایشگاه جانبی نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار، اظهار کرد: خوشبختانه وزارت نیرو در این نمایشگاه حضور پررنگی داشته و در کنار ارائه دستاوردهای جدید به معرفی بانوان متخصص و توانمند صنعت آب و برق پرداخته است.

وی تصریح کرد: بانوان حضور خوبی را در حوزه آب و برق دارند؛ این مهم با فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان با محوریت بانوان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای یافته است.

کاظمی در پایان به ارائه و معرفی محصولات جدید در این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: از جمله این محصولات می‌توان به پهپاد رصدگر خطوط انتقال برق، تجهیزات تصفیه آب شهری و کنتورهای هوشمند اشاره کرد که بسیار تحسین برانگیز است.

کد خبر: ۲۰۱٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha