۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
انتقاد از کم کاری های ایمیدرو در کرمان| پی گیر راه اندازی بازار آب هستیم  
استاندار کرمان:

انتقاد از کم کاری های ایمیدرو در کرمان| پی گیر راه اندازی بازار آب هستیم  

کرمان- استاندار کرمان با انتقاد از کم کاری های ایمیدرو در کرمان گفت: ایمیدرو با وجود استفاده از تمامی پهنه ها و ظرفیت ها حاضر به سرمایه گذاری در این استان نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی فداکار بعدازظهر شنبه در هشتاد و یکمین نشست شورای استانی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع مسائل و مشکلات معادن جنوب استان کرمان اظهار کرد: برخی موانع به ویژه در زمینه زیرساخت ها در منطقه وجود دارد که باید رفع شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران در حوزه معادن جنوب استان کرمان پای کار هستند، افزود: دستگاه ها در اسرع وقت زیرساخت های لازم معادن مانند برق را مهیا کنند.

فداکار با انتقاد از کم کاری های ایمیدرو در استان کرمان اظهار کرد: با وجود اینکه ایمیدرو تمامی پهنه های استان را گرفته و از همه ظرفیت های آن استفاده می کند اما حاضر به سرمایه گذاری در کرمان نیست. انتظار این است که ایمیدرو در زمینه های مختلف ورود و کمک کند.

وی دستور تهیه گزارش عملکرد ایمیدرو در حوزه های برق و جاده جنوب استان کرمان را صادر و تاکید کرد: ارزیابی محیط زیستی طرح ها هم انجام شود.

استاندار کرمان با اشاره به پی گیری برای راه اندازی بازار آب در استان اظهار کرد: این امر می تواند در رفع مشکلات تامین آب صنایع کمک کننده باشد.

وی همچنین بر لزوم اصلاح قوانین مزاحم تاکید کرد و افزود: در حال حاضر باید با ظرفیت های قانونی موجود کار را پیش ببریم.

فداکار با اشاره به حقوق معادن اظهار کرد: درصدی از حقوق دولتی معادن باید به استان ها برگردد که بر این اساس امسال باید حدود ۵۰۰ میلیارد تومان به استان داده شود. به نسبت واریزی‌ها ۲۵۷ میلیارد تومان به خزانه واریز شده و امیدواریم به استان برگشت داده شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha