۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
آسان ترین راه خرید اینترنتی کادو برای خانم ها

آسان ترین راه خرید اینترنتی کادو برای خانم ها

از وقتی آنلاین شاپ ها و سایت ها راه اندازی شدند، دیگر لازم نیست برای خرید کادو مسیر فیزیکی زیادی را در پاساژ ها طی کنیم و وقت زیادی صرف کنیم.

به گزارش بازار، قبلا برای خرید کادو باید کلی پاساژ های مختلف را می گشتیم تا یک هدیه قیمت مناسب و مطابق سلیقه فرد مورد نظرمون پیدا کنیم، اگر این هدیه مضمون عاشقانه داشت نیز زمان گشتن در پاساژ ها دو چندان می شد. چون در طول سال کلی مناسبت های مختلف وجود دارد پس در مجموع این کار فرآیند زمان بری بود.

از وقتی آنلاین شاپ ها و سایت ها راه اندازی شدند، دیگر لازم نیست برای خرید کادو مسیر فیزیکی زیادی را در پاساژ ها طی کنیم و وقت زیادی صرف کنیم. ولی برای خرید اینترنتی کادو باید تعداد بسیار زیادی از سایت ها و آنلاین شاپ ها را بگردیم.

به عبارتی با سه مسئله جدید رو به رو هستیم: اول اینکه از بین این همه تنوع چگونه انتخاب کنیم؟

دوم اینکه آیا می شود به کالای ندیده و سایت و صفحه مورد نظر اعتماد کرد؟ آیا کالای دریافتی طبق انتظار ما خواهد بود؟ . البته مشکلات مالی و افزایش روز به روز قیمت دلار نیز این انتخاب را سخت تر کرده است.

فروشگاه اینترنتی عکسچاپ هر ۳ مشکل را برای شما حل کرده است. عکسچاپ فروشگاه محصولات چاپی می باشد، محصولاتی مثل لیوان، تیشرت، کوسن، ساعت، پازل، کیف و … .

عکسچاپ مشکل اول یا همان تنوع انتخاب را به دو روش حل کرده است. روش اول این است که شما می توانید از بین طرح های آماده در سایت انتخاب کنید. مثلا برای خرید کادو ولنتاین برای دختر یا پسر از طرح های آماده ولنتاین انتخاب کنید و روی لیوان دسته قلبی قرمز چاپ کنید، یا برای کادو روز جهانی زن در کنار استفاده از طرح های آماده روز زن، اسم فرد مورد نظر را هم روی یک تیشرت چاپ کنید.

روش دوم ارسال طرح دلخواه برای اپراتور های عکسچاپ و چاپ آن روی محصول دلخواه است.

مشکل دوم یا همان اعتماد را هم عکسچاپ با ۱۸ سال سابقه و کسب نماد الکترونیکی ۳ ستاره و مجوز های لازم و همچنین پشتیبانی آنلاین و حضوری حل کرده است.

مشکل سوم یا همان قیمت هم در این سایت حل شده است، شما با بهترین قیمت ها می توانید به راحتی و با بودجه اقتصادی برای هر مناسبتی یک هدیه سفارشی بسازید.

عکسچاپ با چاپ بر روی بیش از ۵۰ محصول شما را برای یک خرید اینترنتی خوب همراهی می کند.

کد خبر: ۲۰۱٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha