۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
اعطای تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی به رانندگان مسافربر با بیمه خویش فرما
در جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به تصویب رسید؛

اعطای تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی به رانندگان مسافربر با بیمه خویش فرما

جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا عصر دوشنبه به ریاست نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیزدهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا عصر دوشنبه به ریاست محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی تشکیل شد.

در این جلسه آخرین وضعیت پرداخت وام یک میلیون تومانی به یارانه بگیران مورد بررسی قرار گرفت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گزارشی در این راستا به جلسه ارائه کرد.

همچنین در این جلسه پس از بررسی و تبادل نظر اعضای کارگروه درباره دستور العمل نحوه اعطای تسهیلات به شرکت های حوزه حمل و نقل برون و درون شهری، اعطای تسهیلات ۶۰ میلیون ریالی با نرخ ۱۲ درصد به رانندگان مسافربر برون و درون شهری با بیمه خویش فرما به تصویب رسید که مراحل اجرای آن از طریق وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد.

در جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا در خصوص چگونگی ارائه تسهیلات به بنگاههای آسیب دیده از کرونا گزارشی ارائه و نیز دستورالعمل اعطای تسهیلات برای کسب و کارهای مرتبط با بخش حمل و نقل مسافر برون شهری در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی با هدف پیشگیری از توقف فعالیت ها و حفظ اشتغال در این رسته بررسی و تایید شد تا پس از تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا از طریق وزارت راه و شهرسازی مورد اقدام قرار گیرد.

بر اساس این مصوبه شرکت های فعال حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برخوردار خواهند شد.

کد خبر: ۲۰٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha