۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
شکسته شدن کانال نزولی بلند مدت بیت کوین با ورود قیمت به کانال ۲۲ هزار دلار
تحلیل بازار رمز ارزها؛

شکسته شدن کانال نزولی بلند مدت بیت کوین با ورود قیمت به کانال ۲۲ هزار دلار

بیت کوین موفق شد روز شنبه با شکست سقف کانال نزولی بلند مدت خود در بازه زمانی یک ساله، سرانجام در کانال ۲۲ هزار دلار قرار بگیرد.

به گزارش بازار، بیت کوین موفق شد با شکست سقف کانال نزولی بلند مدت خود در بازه زمانی یک ساله، سرانجام در کانال ۲۲ هزار دلار قرار بگیرد. عامل اصلی این افزایش قیمت، کاهش نرخ افزایش بهره بانکی توسط فدرال رزرو آمریکا بوده که منجر به بهبود بازارهای مالی جهانی از ابتدای ژانویه سال جاری شده است.

با قرار گرفتن بیت کوین در کانال ۲۲ هزار دلار، اکنون امیدها به ادامه روند افزایش قیمت در میان مدت افزایش یافته و این حرکت می تواند آغازی برای ورود به بازار گاوی سال ۲۰۲۳ باشد.

در حقیقت، مهمترین مقاومت هفتگی بیت کوین روی ۲۱ هزار دلار قرار داشته که اکنون تبدیل به نقطه حمایت برای این رمزارز شده است. اندیکاتور RSI در حال حاضر روی نقطه ۷۰ قرار دارد و بررسی سایر اندیکاتور ها نیز نشانگر مثبت شدن احساسات بازار و ادامه احتمال روند افزایش قیمت است.

chart Bitcoin (BTC) Short term

اما همانطور که در نمودار قیمت بالا مشاهده می فرمایید، قیمت بیت کوین برای کوتاه مدت، همچنان در کانال عمودی صعودی به سر برده و از نقطه حمایت ۲۱۴۰۰ دلاری این کانال، مجددا رو به افزایش قیمت گذاشته است.

اگرچه، بخشی از این شرایط مدیون فرا رسیدن سال نو چینی و رونق بازارهای مالی است، اما در حال حاضر می توان گفت که روند قیمت بیت کوین مثبت بوده که این موضوع می تواند منجر به افزایش قیمت آلتکوین ها در بازار شود.

کد خبر: ۲۰۱٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha