۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تنوع جاذبه‌های گردشگری در سرعین هدفگذاری شده است/راه اندازی فاز دوم پیست اسکی آلوارس
فرماندار سرعین:

تنوع جاذبه‌های گردشگری در سرعین هدفگذاری شده است/راه اندازی فاز دوم پیست اسکی آلوارس

اردبیل - فرماندار شهرستان سرعین گفت: در سالجاری تنوع‌بخشی به جاذبه‌های گردشگری در سرعین اصلی‌ترین هدفگذاری است تا مدت ماندگاری گردشگران افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن حسن‌پور عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی فعالان بخش گردشگری در سرعین اظهار کرد: با بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی و همچنین راه‌اندازی تدریجی سایر تاسیسات گردشگری امیدواریم رونق دوباره این بخش را در قلب گردشگری ایران سرعین شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین زیرساخت در این حوزه توجه به حضور سرمایه‌گذاران با تدارک زمین و همچنین ارائه خدمات تسهیل‌گر است، خاطرنشان کرد: امسال با کمک دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی تلاش خواهیم کرد تا پیست اسکی، پارک آبی و چند مجموعه آبدرمانی مدرن را در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

فرماندار سرعین افزود: پیست اسکی آلوارس و راه‌اندازی فاز دوم این مجموعه می‌تواند به جذب گردشگر در فصول مختلف کمک کند که البته تبلیغات و معرفی این فضاهای جذاب و زیبا خود بهترین شرایط را در گردشگرپذیری منطقه مهیا خواهد کرد.

واحدهای آسیب‌دیده گردشگری شناسایی شدند
حسن‌پور از احصاء و جمع‌بندی مشکلات واحدهای اقامتی و گردشگری سرعین خبر داد و بیان کرد: با شیوع بیماری کرونا در سه ماه اخیر فعالان این بخش بیشترین خسارت را دیدند که با جمع‌بندی خواسته‌ها و مطالبات فعالان این بخش امیدواریم دولتمردان پشتیبانی و حمایت همه جانبه را انجام دهند.

وی گفت: هنوز شرایط سفر به دلیل وضعیت کرونا مهیا نشده ولی امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تدریج تاسیسات گردشگری این شهرستان رونق پیدا کند.

فرماندار سرعین ادامه داد: اهالی صنعت گردشگری در کنار بخشودگی معوقات بیمه‌ای و مالیاتی و به تاخیر افتادن بازپرداخت تسهیلات خود انتظار دارند با نرخ سود بسیار پائین منابع حمایتی در اختیار آنها قرار گیرد تا امکان فعالیت مجدد این واحدها مهیا شود.

کد خبر: ۲۰٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha