۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۷
۱۲۲ هزار شغل جدید با تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شد| صدور ۲۰۰ هزار مجوز کسب و کار الکترونیکی در کشور
معاون وزیر صمت در گفت‌وگو با بازار؛

۱۲۲ هزار شغل جدید با تسهیلات ارزان قیمت ایجاد شد| صدور ۲۰۰ هزار مجوز کسب و کار الکترونیکی در کشور

بوشهر- شاه‌میرزایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایجاد ۱۲۲ هزار شغل جدید در کشور با تسهیلات ارزان قیمت خبر داد و گفت: امسال ۲۰۰ هزار مجوز کسب و کار الکترونیکی بدون مراجعه حضوری صادر شده است.

علیرضا شاه‌میرزایی در پایان سفر به استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان متخصص و دارای مهارت از اولویت‌های وزارت صنعت و معدن و تجارت است و در این مسیر از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال از راهکارهای وزارت صمت است و امسال تاکنون بالغ بر ۴۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در ۳۱ استان کشور پرداخت شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: از محل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در کشور بیش از ۱۲۲ هزار شغل در قالب ۴۱ هزار طرح ایجاد شده است.

شاه‌میرزایی بیان کرد: حمایت از فعالان بخش کشاورزی بویژه در حوزه صنایع مرتبط با خرما در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و در استان بوشهر نیز اقدامات موثری انجام شده است.

وی اضافه کرد: در یکسال اخیر ۱۱۰ میلیارد تومان برای فعالان خرما در بوشهر پرداخت تسهیلات داشتیم که بخش زیادی از این تسهیلات برای صنعت بسته بندی و تبدیلی است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سال جاری برای صدور مجوزهای الکترونیکی اهتمام جدی داشته‌ایم به گونه‌ای که تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار مجوز کسب و کار الکترونیکی بدون مراجعه حضوری صادر شده است.

شاه‌میرزایی بیان کرد: تقویت بخش خصوصی مهم‌ترین مساله در زمینه رشد اقتصادی است و دولت سیزدهم به صورت عملی برای تحقق این مهم گام برمی‌دارد.

وی اضافه کرد: تسهیل شرایط سرمایه گذاران بخش خصوصی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این راستا نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

کد خبر: ۲۰۱٬۱۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha