۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، دوم بهمن در مجلس تصویب می‌شود
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، دوم بهمن در مجلس تصویب می‌شود

بوشهر- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲، یکشنبه هفته آینده دوم بهمن در مجلس تصویب می‌شود گفت: اگر این مهم انجام شود، لایحه بودجه سال آینده تا پایان سال نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالرضا مصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برپایی همایش ملی خرما در بندر بوشهر اظهار داشت: بوشهر از استان‌های خرماخیز کشور محسوب می‌شود و حمایت از نخلداران و تولیدکنندگان خرما در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تلاش برای بازاریابی خرما بویژه در بازارهای خارجی مورد تاکید است و امیدوارم سال آینده شاهد رونق صادرات خرما باشیم تا وضعیت معیشتی نخلداران بهبود یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افزایش ارزآوری و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از مزایای ارزشمند صادرات این محصول است و دولت و مجلس و بخش خصوصی باید در زمینه افزایش صادرات محصولات کشاورزی بویژه خرما اهتمام ورزند.

مصری در بخش دیگری از سخنانش به لایحه بودجه سال آینده کشور پرداخت و یادآور شد: مجلس نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به نهایی کردن بودجه ۱۴۰۲ اقدام کند.

وی اضافه کرد: انتظار داریم نتیجه کلیات بودجه ۱۴۰۲ تا دوم بهمن مشخص شود و سپس با تلاش شبانه‌روزی و در سه شیفت کاری برای نهایی کردن بودجه اهتمام می‌ورزیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق با جدیت در حال بررسی کلیات بودجه است و اگر با همین روال، جلو برویم تا یکشنبه آینده دوم بهمن ماه، نتیجه کلیات بودجه سال آینده کشور در مجلس مشخص می‌شود.

مصری بیان کرد: کلیات لایحه بودجه سال آینده کشور بلافاصله پس از ارائه به مجلس، در کمیسیون تلفیق تصویب شده و یکشنبه آینده در مجلس تصویب خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۱٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha