۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
تخصیص اعتبارات جرائم رانندگی به شهرداری و دهیاری‌های خراسان رضوی

تخصیص اعتبارات جرائم رانندگی به شهرداری و دهیاری‌های خراسان رضوی

مشهد- معاون هماهنگی امور عمرانی اعلام کرد: با تخصیص مرحله دوم تخصیص اعتبارات جرائم رانندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان که اخیراً صورت گرفت این رقم برای سال ۹۸ به مجموع حدود ۹۵میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی احمد یزدان پناه در توضیح این خبر گفت: ۶۶ هزار و ۵۰۷ میلیون ریال از اعتبار مذکور در بین شهرها و ۲۸ هزار و ۳۰۸میلیون ریال در بین روستاها توزیع‌شده است.

وی درباره توزیع اعتبارات میان شهرهای استان اظهار کرد : اعتبارات میان ۷۷ شهر توزیع و صرف  خرید و نصب علائم ترافیکی و خط‌کشی معابر ، اصلاح هندسی ، ایمن‌سازی ورودی شهرها ، خرید و نصب دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات  شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درباره توزیع اعتبارات میان روستاها نیز گفت: اعتبارات این بخش عمدتاً صرف خرید تجهیزات ، ایمن‌سازی و احداث توقفگاه‌ها و استراحتگاه‌های جاده‌ای در روستاهای حاشیه محورهای طولانی و خسته‌کننده استان خواهد شد.

گفتنی است که طبق ماده۲۳ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی ، ۶۰ از کل وجوه حاصله به تفکیک درآمدهای ناشی از تخلفات رانندگی خارج از شهرها و داخل محدوده شهرها و روستاها حسب مورد به وزارت راه‌ و ‌ترابری  و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌صورت متمرکز و در شهرها به شهرداری‌های محل و دهیاری‌ها از طریق استانداری همان استان به‌تناسب هفتاد و سی درصد  اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر: ۲۰٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha