۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
امهال مطالبات کشاورزان خسارت دیده از سیل خوزستان
مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان خبر داد:

امهال مطالبات کشاورزان خسارت دیده از سیل خوزستان

اهواز - مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان گفت: طبق قانون ششم توسعه در بانک کشاورزی اقدام به تمدید و امهال مطالبات کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین سال ۱۳۹۸ به مدت سه سال کردیم.

محسن صفدری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طبق قانون ششم توسعه در بانک کشاورزی اقدام به تمدید و امهال مطالبات کشاورزان خسارت دیده از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ به مدت سه سال کردیم تا فشار فراوانی به کشاورزان وارد نشود.

وی افزود: این مهلت تا پایان خردادماه سال جاری تمدید شده است و کشاورزان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بانک کشاورزی مراجعه کنند و درخواست خود را برای استفاده از این مزیت قانونی اعلام کنند.

مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان توضیح داد: اصل مطالبات کشاورزان را برای سه سال امهال می‌دهیم و وجه التزام ۶ درصد را کاملا به کشاورزان می‌بخشیم. مشروط بر اینکه که تا پایان خردادماه همه فعالان بخش کشاورزی به شعب مربوطه مراجعه کنند و از این مزیت قانونی برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار بارار، پس از وقوع سیل، ۲۱۳ هزار هکتار از مزارع کشاورزی و باغات استان دچار آبگرفتگی شد و بیشترین خسارت وارده به مزارع گندم بود. طبق برآورد انجام شده، حدود چهار هزار و ۶۶۲ میلیارد تومان به تولید، زیرساخت‌ها، انهار عمومی، زهکش‌ها و شبکه‌های زهکشی در استان خسارت وارد شد.

برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی و طبق مصوبه هیئت وزیران، کشاورزانی که از سیل خسارت دیدند و محصولات خود را بیمه نکرده بودند غرامت دریافت می کنند.

کد خبر: ۲۰٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha