۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
سیستان و بلوچستان رتبه دوم اعتبارات عمرانی کشور را دارد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان رتبه دوم اعتبارات عمرانی کشور را دارد

زاهدان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: این استان از حیث اعتبارات عمرانی از بین ۳۱ استان کشور در رتبه دوم قرار دارد که رقم مناسبی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار داشت: حدود دو هزار و ۵۵ میلیارد تومان در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ۴۹۶ میلیارد تومان در خصوص اعتبارات هزینه‌ای به استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به ردیف قانون استفاده متوزان از امکانات کشور افزود: در این بخش ردیف مشخص برای ارتقای شاخص‌های استان‌های کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شده که سیستان و بلوچستان از این محل هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد و رتبه یک را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه‌های مرتبط با این موضوع بر اساس شاخص‌هایی که سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرده در بخش‌هایی که می‌تواند از این ردیف اعتباری استفاده کند در نشست آینده شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: مهمترین دستور کار این نشست در خصوص اعتبارات ابلاغی به سیستان و بلوچستان بود که مطرح شد.

عرب اول اظهار داشت: در نشست بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اعتبارات در قالب فصل، برنامه، شهرستان و دستگاه اجرایی توزیع می‌شود.

کد خبر: ۲۰٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha