۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی اجرای پروژه راه دسترسی بندر نوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد؛

هزینه ۷۰۰ میلیارد تومانی اجرای پروژه راه دسترسی بندر نوشهر

نوشهر- مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۸ درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

به گزارش بازار به نقل ازبنادر ودریانوردی مازندران، سعید کیاکجوری با اشاره به پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه راه دسترسی بندر نوشهر گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه هزینه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با قدردانی از همکاری و همراهی همه جانبه فرماندار و دیگر مسئولان شهری برای اجرای این پروژه مهم زیربنایی، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل هر چه زودتر پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی، شاهد کاهش مشکلات ترافیکی درون شهری باشیم.

وی افزود: مهم ترین دغدغه مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تأمین بموقع اعتبار مورد نیاز و رفع چالش های فراروی اجرای این پروژه است.

رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این نشست بر ضرورت تلاش همه جانبه مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط و شرکت های پیمانکار بخش خصوصی برای تسریع در تکمیل پروژه مهم راه دسترسی بندر و رفع چالش های موجود در مسیر اجرای آن تاکید کرد.

وی افزود: افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا ، تسهیل ورود و خروج کامیون‌ها به محوطه بندر و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون‌ها در محدوده شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه به شمار می‌رود

کد خبر: ۲۰۰٬۹۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha