۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان‌های ساحلی کشور
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اعلام کرد

افزایش ظرفیت ارائه خدمات ژئوتکنیک دریایی در استان‌های ساحلی کشور

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با هدف حضور در بازارهای جدید و تسریع در توسعه عملیات عمرانی بنادر و سواحل کشور، ارائه خدمات ژئوتکنیک و حفاری دریایی را افزایش می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ‌ مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در جلسه مدیران ستادی این شرکت گفت: در راستای اهداف دولت مردمی سیزدهم برای توسعه ظرفیت‌های بنادر و سواحل کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توان علمی و تخصصی و همچنین توسعه تجهیزات فنی مورد نیاز، می‌تواند به عنوان بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در زمینه انجام مطالعات فنی مورد نیاز وارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی و توسعه سواحل کشور نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

کیانپور اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هم اکنون با ارائه بیش از ۶۰۰ نوع آزمایش، مطالعه و خدمت فنی و تخصصی و تامین تجهیزات و سخت افزارهای مرتبط، نیاز کشور را در زمینه انجام مطالعات فنی و خدمات آزمایشگاهی رفع کرده و برای دریافت خدمات فنی و مهندسی به روز دنیا نیازی به حضور کشورهای خارجی نیست.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وی اضافه کرد: هم اکنون واحدهای محلی و اکیپهای مطالعات ژئوتکنیک دریایی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سواحل کشور به ارائه خدمات فنی و مهندسی مشغول است و در بنادر چابهار، انزلی، مکران، بوشهر و ... با ارائه خدمات فنی و مطالعات ژئوتکنیک و حفاری دریایی نقش تاثیرگذاری در ارتقاء کیفیت سازه ها و توسعه بنادر کشور دارند.

کد خبر: ۲۰۰٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha