۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
پیچ  استیل

پیچ استیل

پیچ های سر شش گوش، پیچ های کالسکه، پیچ های ماشینی، پیچ های شانه ای و پیچ های درپوش سوکت از جمله محبوب ترین انواع پیچ ها هستند.

به گزارش بازار، پیچ های سر شش گوش، پیچ های کالسکه، پیچ های ماشینی، پیچ های شانه ای و پیچ های درپوش سوکت از جمله محبوب ترین انواع پیچ ها هستند.

پیچ های ماشین دارای یک سر صاف در نوک و یک محور رزوه ای هستند که از سر می گذرد. از آنجایی که این پیچ ها برای طیف وسیعی از کاربردها مناسب هستند، در انواع مختلف درایو و هد وجود دارند.

پیچ و مهره های کالسکه دارای طراحی سر فرورفته هستند. پیچ یک قسمت مربعی زیر سر دارد که از سفت شدن بیشتر پیچ پس از قرار گرفتن مهره در جای خود جلوگیری می کند.

پیچ استیل مانند سایر پیچ و مهره ها می باشد و در انواع و اقسام پیچ ها و مهره ها و انواع واشر آلات تولید می شوند با این تفاوت که از جنس آلیاژی استیل می باشد که از نوع آهنی و خشکه آن هم دارای مقاومت و استحکام بالاتری هستند و هم دارای شکل ظاهری زیباتری هستند..

پیچ های استیل

پیچ های چوبی شامل یک سر ساقه صاف با رزوه های مارپیچی درشت هستند که محور مستقیم را تا یک سطح باریک تیز دنبال می کنند. آنها اغلب در سوراخ های حفر شده قرار داده می شوند تا اجازه دهند از طریق آن بلغزند و قطعات چوب را بدون شکافتن چوب به هم بچسبانند.

پیچ استیل دارای رزوه های مارپیچی هستند که در طول یک محور مستقیم با انتهایی باریک می شوند. پیامک ممکن است ورق فلز را بدون سوراخ کردن به دلیل انتهای مخروطی سوراخ کند.

مهره استیل

آنها نوعی اتصال دهنده هستند که اغلب در ترکیب با پیچ و مهره استفاده می شوند. رایج ترین انواع آجیل عبارتند از: مهره ششگوش، مهره سربسته، آجیل مربعی و مهره کاسه نمدی.

مزایای پیچ و مهره استیل

پیچ و مهره استیل در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند. مواد بست مقاوم در برابر خوردگی هستند و حتی زمانی که در معرض دمای بسیار بالا قرار می گیرند، استحکام خود را حفظ می کنند.

انتظار می رود که پیچ استیل در اکثر شرایط، مستقل از سطوح رطوبت یا سایر عناصری که می توانند باعث خوردگی شوند، مانند آب شور، برای مدت طولانی دوام بیاورند.

اتصال دهنده های فولادی ضد زنگ در بخش های مختلفی از جمله طراحی خودرو، معماری و طراحی الکترونیک استفاده می شود.

واشرهای استیل ضد زنگ

واشرهای تخت، واشرهای فنری، واشرهای دیسکی، واشرهای بشقابی، واشرهای ساختاری، واشرهای قفلی و واشرهای مربعی برخی از واشرهای با متریال استیل هستند که با بست های رزوه ای استفاده می شوند.

پیچ  استیل

معرفی پیچ و مهره استیل درجه A۲ و A۴:

گرید A۲ با نام پیچ استیل ۳۰۴ نیز شناخته می شود. این گرید دارای خواص و ویژگی های باشکوهی است که واقعاً با سایر گریدها متفاوت است. درجه A۲ دارای برخی ویژگی های قانونی است که باعث می شود در صنایع مختلف برای اهداف مختلف قابل استفاده باشد. این پیچ و مهره های استیلA۲ و A۴ از گریدها و مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده اند و این بست ها دارای انعطاف پذیری و دوام هستند.

درجه A۴ معمولاً درجه پیچ استیل ۳۱۶ نامیده می شود که برای اهداف مختلف مفید است. این گرید فولاد ضد زنگ از عناصر انعطاف پذیر اضافی ساخته شده است و این عناصر به طور کلی برای ارائه مقاومت بالا شناخته شده اند.

درجه A۴ (۳۱۶ درجه فولاد ضد زنگ):

به طور عمده سه نوع پایه از گرید ۳۱۶ وجود دارد. گرید ۳۱۶ از ترکیبات شیمیایی با کیفیت بالا ساخته شده است. درجه دارای جوش پذیری و استحکام بالایی است. این بست های فولادی ضد زنگ معمولا برای کاربردهای مختلف در دماهای گرم یا سرد استفاده می شود. این بست ها برای مصارف صنعتی و تجاری کارآمد و موثر هستند. درجه همچنین دارای ثبات و استحکام صاف است. درجه A۴ محافظت عالی در برابر فرآیندهایی مانند سوراخ کردن و آهنگری ایجاد می کند.

بست های درجه A۴:

بست های A۴ از جمله پیچ و مهره های پر تقاضا در تمام صنایع هستند. این پیچ استیل ها به طور گسترده برای اتصال یا اتصال دو یا چند شی به طور پیوسته به یکدیگر استفاده می شوند. این بست‌ها معمولاً از مواد باکیفیت ساخته می‌شوند که اجسام سنگین را نگه می‌دارد و چسبندگی محکمی روی آن‌ها ایجاد می‌کند. این بست ها یکی از محبوب ترین ها در بین تمام صنایع هستند.

پیچ استیل گرید A۴ که ۳۱۶ هست ورژن دیگه ای داره که اسمش ۳۱۶L هست. ۳۱۶L نسخه کم کربن A۴ است که محافظت عالی در برابر گیج های سنگین ارائه می دهد. A۴ همچنین به عنوان درجه دریایی نشان داده شده است زیرا توانایی بالایی در مقاومت در برابر خوردگی، خوردگی شکاف و ترک خوردگی استرس دارد.

پیچ  استیل

بست های درجه A۲:

این گرید همچنین یکی از معتبرترین گریدها است که از عملیات حرارتی مختلف، شرایط آب و هوایی بد و فشار بالا محافظت می کند. این پیچ و مهره استیل معمولاً به دلیل ایجاد اتصالات غیر دائمی و طولانی مدت بین دو جسم شناخته می شوند. این درجه به عنوان درجه ۱۸/۸ نیز شناخته می شود.

ترکیب شیمیایی:

ترکیب شیمیایی این گریدها تقریباً مشابه است. این شامل مقادیر بالایی از مولیبدن و نیکل است. A۴ شامل ۱۸٪ کروم و ۸٪ محتوای است، در حالی که A۲ شامل ۱۸٪ کروم و ۱۰٪ محتوای نیکل است. مقدار بالای کروم مقاومت زیادی را در برابر فرآیندهای شیمیایی مختلف ایجاد می کند. این گریدها به دلیل خدمات عالی و محافظت در برابر خوردگی، خوردگی شکاف و ترک ناشی از استرس شناخته شده اند. همچنین در برابر فرسایش، زنگ زدگی و کاهش مقاومت می کند.

فروش پیچ استیل

صنایع پیچ و مهره پایا تولید کننده و وارد کننده انواع پیچ و مهره استنلس استیل در گرید های گوناگون میباشد. جهت سفارش با شماره های تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه : ۰۲۱۴۴۴۲۱۷۴۶

واتس اپ : ۰۹۳۵۴۹۲۰۴۹۳

پیچ  استیل

کد خبر: ۲۰۰٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha