۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
۵۵ هزار نفر از ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی در ایلام ساماندهی می‌شوند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۵۵ هزار نفر از ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی در ایلام ساماندهی می‌شوند

ایلام- هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ۵۵ هزار نفر از ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی در استان ساماندهی می‌شوند.

سعید هژبری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اگر حال روستاها خوب شود در واقع حال شهرها هم خوب می‌شود، بسیاری از مشکلات و چالش‌های که در حاشیه شهرها داریم از جمله پدیده حاشیه نشینی، بیکاری ناشی از مهاجرت روستاییان است که کار و فضای روستا را ترک می کنند.

وی عنوان کرد: مهم ترین هدف از اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی تقویت زیرساخت‌های مناطق کمتر برخوردار به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و افزایش پدیده مذموم حاشیه نشینی است تا شاهد روستاهایی مولد و تولیدکننده باشیم.

هژبری با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح آمایش سرزمین ایلام، عنوان کرد: در صورت تکمیل طرح، سرمایه گذاری در ایلام تسهیل می‌شود و شاهد رشد آن خواهیم بود.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: باید بصورت مقطعی از مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام بازدید و مشخص شود چه میزان خدمات ارایه شده و چه خدماتی لازم است انجام شود.

هژبری با اشاره به ساماندهی و تثبیت سکونت گاه‌های غیر رسمی در استان گفت: ۵۵ هزار نفر از ساکنین سکونتگاه‌های غیر رسمی در استان ساماندهی می شوند.

کد خبر: ۲۰۰٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha