۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
مرغ مازاد بر تولید از مرغداران خرید می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

مرغ مازاد بر تولید از مرغداران خرید می شود

گرگان- برزعلی،رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: مرغ مازاد بر تولید مرغداران استان توسط تشکل های مرتبط با مرغداری(اداره کل پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران) خرید می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گلستان، محمد برزعلی از آغاز خرید مرغ مازاد بر تولید از مرغداران گلستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران و تولیدکنندگان صنعت طیور و به منظور تعادل بخشی و تنظیم بازار، خرید حمایتی مرغ مازاد بر تولید مرغداران استان توسط تشکل های مرتبط با مرغداری(اداره کل پشتیبانی امور دام و اتحادیه مرغداران) انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان اضافه کرد: تاکنون بیش از دو هزار و ۳۲۱ تن مرغ مازاد توسط تشکل های مرتبط با مرغداران در استان خرید و برای ذخایر استراتژیک ذخیره سازی شده است.

برزعلی با بیان اینکه طرح حمایت از مرغداران در تمامی شهرستان‌های استان در حال اجراست، افزود: طرح خرید حمایتی مرغ مازاد در شش استان کشور اجرایی می‌شود که گلستان جزو این استان هاست.

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان با اعلام اینکه سالانه ۳۰۰ هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می شود، افزود: رتبه دوم کشور افتخاری است که گلستان توانسته کسب کند و امیدواریم با تلاش و همت مضاعف به کسب رتبه اول در این زمینه دست یابیم.

کد خبر: ۲۰۰٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha