۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۲
ضرورت اصلاح روند محرومیت زدایی در بودجه ۱۴۰۲
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد

ضرورت اصلاح روند محرومیت زدایی در بودجه ۱۴۰۲

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی تنها به یک شهرستان از منطقه محروم بر ضرورت اصلاح این رویه در بودجه سنواتی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد کعب عمیر، در بیان مواردی که باید در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرند، گفت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی باید از اولویت‌های مورد توجه در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه باشد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اشتغالزایی و ارتقا حقوق کارکنان دولت از دیگر مواردی است که باید هم در بودجه ۱۴۰۲ و هم برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جهت کاهش تکالیف سازمان بهزیستی در برنامه هفتم که مورد درخواست رئیس این سازمان بود از سوی کمیسیون اجتماعی پیشنهادی ارائه شده است، تصریح کرد: این کمیسیون تاکنون درخواستی از رئیس سازمان بهزیستی مبنی بر کاهش تکالیفش در برنامه هفتم توسعه دریافت نکرده است بنابراین رئیس این سازمان باید پیشنهاد خود را در این زمینه به کمیسیون اجتماعی ارائه دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر ضرورت توجه به محرومیت زدایی در قالب بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه، یادآور شد: متاسفانه تاکنون برای اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی در هر منطقه محروم تنها یک شهرستان تعیین شده و اعتبارات محرومیت زدایی به آن تخصیص داده می شود و این رویه اشتباهی است که باید در بودجه سنواتی اصلاح شود و تمام شهرستان های یک منطقه محروم از اعتبارات این بخش بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۰۰٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha