آمادگی انجمن مالکان کامیون، برای ارائه انواع خدمات به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی
رئیس انجمن حمل‌ونقل بین‌المللی مالکان کامیون اعلام کرد

آمادگی انجمن مالکان کامیون، برای ارائه انواع خدمات به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی

رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مالکان کامیون ایران از امکان ارائه انواع خدمات مرتبط به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی از سوی این انجمن خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مالکان کامیون ایران طی نامه‌نگاری با اتاق ایران، برای ارائه انواع خدمات مرتبط به شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی اعلام آمادگی کرده است.

علی محمودی‌سرای، رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مالکان کامیون ایران، در این نامه، ارائه همه خدمات موردنیاز شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی از سوی این انجمن را امکان‌پذیر دانسته است.

بر اساس اظهار نظر او، اعلام نظر درباره عملکرد شرکت به منظور تمدید پروانه فعالیت، تایید سابقه تعیین شده اشتغال عملی، صدور پروانه تردد (دوزوله)، حل اختلاف بین اعضا، درخواست صدور روادید برای رانندگان برون مرزی، بارنامه فیاتا ( FBI )، بیمه ( CMR) و دوره‌های آموزشی فیاتا از جمله خدماتی است که از سوی انجمن در اختیار شرکت‌های عضو و وابسته قرار می‌گیرد.

در این ارتباط، شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با دبیرخانه انجمن به شماره ۴ - ۸۶۰۴۳۵۰۱ تماس بگیرند.

کد خبر: ۲۰۰٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha