۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
پست‌بانک استان سمنان در شاخص‌های عملکردی به رتبه دوم کشوری ارتقاء یافت
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان:

پست‌بانک استان سمنان در شاخص‌های عملکردی به رتبه دوم کشوری ارتقاء یافت

سمنان – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با اشاره به اینکه پست‌بانک سمنان در شاخص‌های عملکردی به رتبه دوم کشوری ارتقاء یافت، گفت: پیش‌ازاین جایگاه استان در رتبه ۳۰ قرار داشت.

سید یاسر حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه سمنان طی ارزیابی‌های سال گذشته شاخص‌های عملکردی پست‌بانک‌های سراسر کشور رتبه دوم را کسب کرده است، اظهار داشت: پیش‌ازاین جایگاه پست‌بانک استان در رتبه ۳۰ کشور قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۱۷۰ فقره تسهیلات خرد توسط پست‌بانک استان سمنان در مناطق محروم و روستایی به روستاییان این منطقه پرداخت شد، افزود: پرداخت این تسهیلات با توجه به شعار جهش تولید در سال جاری نیز ادامه دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان با تأکید بر اینکه این تسهیلات در راستای حمایت از اشتغال، کسب‌وکار روستایی و رونق اقتصاد در مناطق روستایی ارائه می‌شود، یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت روستانشینان به شهرها یکی از مهم‌ترین اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود.

حسن‌پور بابیان اینکه معرفی، ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به روستاییان استان نقش مؤثری در بهره‌مندی، رشد و ارتقای مناطق محروم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت اقتصادی پست‌بانک در حوزه روستاها بسیار بیشتر از شهرها است و حضور پست‌بانک ایران در این مناطق فرصت مناسبی برای افزایش سهم بانک از بازار در روستاها است.

وی تصریح کرد: این بازار به‌صورت انحصاری در اختیار پست‌بانک است بنابراین بانکی پاسخگو و دارای مأموریتی مهم در خدمت‌رسانی به روستاییان و اقشار محروم جامعه است و به‌صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کند.

کد خبر: ۲۰٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha