۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
ادارات استان سمنان با تاخیر آغاز به کار خواهند کرد
فردا دوشنبه؛

ادارات استان سمنان با تاخیر آغاز به کار خواهند کرد

سمنان- جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: همه ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی استان در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه جاری فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حمیدی بعد از ظهر یکشنبه و پس از نشست ستاد مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری در جمع خبرنگاران از تاخیر در آغاز ساعات کار ادارات استان طی روز دوشنبه با هدف کاهش مصرف گاز، خبر داد.

وی افزود: به‌ علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

معاون استاندار سمنان همچنین ادامه داد: فعالیت مراکز آموزشی (به‌جز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع) به‌صورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

حمیدی گفت: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه‌های استان است.

کد خبر: ۲۰۰٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha