۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
ثبت ۲۲۱ میلیمتر بارندگی در استان بوشهر| خسارتی به منازل و تاسیسات وارد نشده است
مدیر کل بحران استان در گفت‌وگو با بازار؛

ثبت ۲۲۱ میلیمتر بارندگی در استان بوشهر| خسارتی به منازل و تاسیسات وارد نشده است

بوشهر- دهقان مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از ثبت ۲۲۱ میلیمتر بارندگی در استان بوشهر خبر داد و گفت: بارش‌ها، خسارتی به منازل و تاسیسات وارد نکرده است.

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بارش‌های چند روز اخیر در استان بوشهر تاکنون خسارت چندانی به منازل مسکونی و تاسیسات وارد نکرده است.

وی افزود: فرو ریختن سقف یک‌منزل در جزیره خارگ تاکنون تنها حادثه جدی بوده که البته با تلاش سازمان هلال احمر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، ساماندهی شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: تمام محورهای مواصلاتی استان بوشهر در حال حاضر باز هستند و تردد بدون مشکل انجام می‌شود.

دهقان از ثبت ۲۲۱ میلیمتر بارندگی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: میانگین بارندگی در استان بوشهر حدود ۲۵۴ میلیمتر است که در هفته‌های اخیر ۲۲۱ میلیمتر محقق شده و تا پایان سال از متوسط سالانه عبور می‌کنیم.

وی اضافه کرد: انتظار داریم سدها آبگیری شده و سفره‌های زیرزمینی نیز تقویت شوند تا مشکلات آب شرب و آب کشاورزی استان به حداقل برسد.

دهقان گفت: تمام دستگاه‌ های خدمات رسان، در آماده باش کامل به سر می‌برند و در صورت بروز هر مشکلی، ورود می‌کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: طی دیروز و امروز بندر گناوه با ۹۰ میلیمتر بارندگی، بیشترین میزان بارندگی در استان بوشهر را ثبت کرده است.

کد خبر: ۲۰۰٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha