۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
تخلیه و بارگیری ۵۰ هزار کانتینر در بوشهر| ۳.۳ میلیون تن کالا جابجا شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تخلیه و بارگیری ۵۰ هزار کانتینر در بوشهر| ۳.۳ میلیون تن کالا جابجا شد

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از تخلیه و بارگیری ۵۰ هزار کانتینر در بندر بوشهر خبر داد و گفت: بیش از ۳.۳ میلیون تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون در بندر بوشهر جابجا شد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تقویت بخش خصوصی و حمایت از تولیدکنندگان در راستای بهبود وضعیت معیشتی مردم و ایجاد اشتغال پایدار، مورد تاکید مسئولان است که باید پیگیری و توجه بیشتری برای تحقق این مهم انجام شود.

وی افزود: خرما و گوجه‌فرنگی و آبزیان به عنوان تولیدات بومی استان بوشهر، نیازمند توجه مدیران برای بازاریابی و فروش بهتر محصول است و هر میزان در زمینه صادرات محصولات تولیدی استان، تلاش بیشتری شود قطعا اشتغال بیشتری نیز در پی دارد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: کاهش تعرفه گمرکی گوجه فرنگی و تسهیل شرایط صادرات خرما، امسال با پیگیری اتاق بازرگانی و همراهی نمایندگان مجلس و مدیران استان حاصل شد که رضایت‌مندی تولیدکنندگان را نیز در پی داشت.

گزدرازی تصریح کرد: تجار و بازرگانان استان در زمینه کالای همراه ملوان نیز منتظر تصمیمات راهگشا هستند که بخشی از پیگیری‌ها انجام و تسهیلاتی نیز فراهم شده که امیدواریم نتیجه نهایی این طرح نیز رضایت بخش باشد.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از مردم بویژه در شمال استان بوشهر از طریق کالاهای ته‌لنجی امرار معاش می‌کنند که ساماندهی امور ته‌لنجی خواسته بحق این عزیزان است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: رایزنی خوبی با قطر و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس برای تسهیل صادرات و واردات کالا از بنادر استان انجام شده و حجم صادرات نیز رشد محسوسی داشته است.

گزدرازی از تخلیه و بارگیری ۵۰ هزار کانتینر در بندر بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ هزار کانتینر با وزن ۳.۳ میلیون تن در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری انجام شده که رشد ۵۳ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۲۰۰٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha