۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
 کمیته رسیدگی و نظارت بر استانداردسازی کالاهای تولیدی ایلام تشکیل می‌شود
استاندار ایلام:

کمیته رسیدگی و نظارت بر استانداردسازی کالاهای تولیدی ایلام تشکیل می‌شود

ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر لزوم تولید کالاهای استاندارد گفت: کمیته رسیدگی و نظارت بر استانداردسازی کالاهای تولیدی استان تشکیل می‌شود.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی صبح دوشنبه در نشست شورای استاندارد در استانداری ایلام اظهار کرد: شرط رقابت کالاها در بازار منوط به داشتن نشان استاندارد است و اگر کالایی استاندارد نباشد اصلا نباید تولید و مصرف شود.

وی با اشاره به اینکه جان مردم برای ما مهم تر از درآمد یک کالای غیر استاندارد است، افزود: دستگاه‌های متولی مثل اداره استاندارد در این زمینه باید به وظایف خود در مسئله تعیین استاندارد و نظارت بر تولید آنها عمل کنند.

استاندار ایلام اضافه کرد: صدا و سیمای استان باید تنها به تبلیغ کالاهایی که نشان استاندارد دارند، بپردازد و در این زمینه لازم است کمیته ای برای رسیدگی و نظارت بر استاندارد سازی کالاهای تولیدی در استان تشکیل شود.

سلیمانی گفت: آنچه که قانون برای یک مدیر به عنوان شرح وظایف تعیین کرده را باید با انگیزه و قدرت بالا در راستای خدمت به مردم انجام داد اما محافظه کاری مدیران در انجام کارهای قانونی پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: اگر مدیر با ترس و لرز در امور قانونی عمل کند کاری از پیش نمی برد، مدیر اگر ریگی به کفش نداشته باشد باید بر اساس شرح وظایف خود در راستای رفع مشکلات مردم با صلابت گام بردارد.

استاندار ایلام با اشاره به این مهم که اگر مدیران پاک باشند با شهامت بیشتر در امر خدمتگذاری مردم ظاهر می شوند، تاکید کرد: البته ما به هیچ وجه از مدیرانی که خلاف قانون عمل کنند حمایت که نمی کنیم هیچ، بلکه برخورد هم خواهیم کرد اما اینجا منظور شهامت انجام کارهای قانونی و خروجی آن خدمت به مردم است.

کد خبر: ۲۰٬۰۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha